Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با معارفه‌ی محمدمهدی طباطبائی نژاد معاون جدید ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، محمدرضا شفاه تهیه کننده فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است!» در نامه‌ای سرگشاده به این مدیر، خواستار شفافیت موضع سازمان سینمایی درباره اکران این فیلم شد.

به گزارش ایسنا، در متن این نامه آمده است: «ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی، همانطور که مطلع هستید در دوره پیش از شما با وعده صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است!» مشروط به انصراف از اکران نوروزی، این فیلم برخلاف میل ما از اکران کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا امروز همواره تلاش شد تا به دور از حواشی، شرایط برای کسب مجوز در فضایی منطقی فراهم آید. اما علیرغم گذشت ۴ ماه از آن وعده و با وجود پیگیری‌های متعدد، پاسخ روشنی به تقاضای اکران داده نمی‌شود و مرتباً صدور مجوز به اجازه افرادی موکول می‌شود که اساساً نقش قانونی‌ای در مسیر پروانه نمایش فیلم‌ها ندارند.

معاون پیشین که با آن وعده رفت؛ امروز از شما به عنوان معاون جدید خواستاریم در زمانی که سازمان سینمایی شعار شفافیت سر میدهد، موضع رسمی و شفاف خود را نسبت به اکران این فیلم به مردم و رسانه ها اعلام نمایید. امید که دیدن این فیلم جرم نشود…»

«دیدن این فیلم جرم است!» یک فیلم سیاسی است که به ماجرای یک گروگانگیری می‌پردازد. این فیلم برای نخستین بار در بخش «نگاه نو» سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

در خلاصه داستان این فیلم آماده است: "فقط یک فیلم پنج دقیقه‌ای می‌خواستم تا بعداً بتونم از زنم و دخترم دفاع کنم، ولی امونم ندادند… صدای آژیراشون داره نزدیک‌تر می‌شه... الان مثل مور و ملخ می‌ریزن اینجا...."

بخشی از عوامل تولید «دیدن این فیلم جرم است!» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: رضا زهتابچیان، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه و لباس: بابک پناهی، طراح گریم: محسن دارسنج، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، تدوین: سیاوش کردجان، آهنگساز: حبیب خزایی‌فر، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: شهاب نجفی، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، مدیر تولید: محمدجواد موحد، مدیر برنامه‌ریزی: امین قوامی، دستیار اول کارگردان: علیرضا صالحی، پانته‌آ حسینی، مدیر تدارکات: افشین رئوفی، عکاس: کورش پیرو، ساخت پشت صحنه: حمید ضرابی، مدیر تبلیغات: سیدعلی طباطبائی‌نژاد، مدیر امور رسانه‌ای: هادی فیروزمندی، مجری طرح: باشگاه فیلم سوره، تهیه کننده: محمدرضا شفاه، محصول: سازمان سینمایی حوزه هنری.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی در جایگاه دوم انجام پایش های نظارتی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اله پور از اجرای ۷۸۰۰ نوبت پایش نظارتی محیط زیستی از حوزه‌های مختلف آب و فاضلاب، خاک، هوا و پسماند خبر داد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: این استان با انجام ۷۸۰۰ نوبت پایش نظارتی محیط زیستی، پس از استان تهران رتبه دوم کشور طبق سامانه جامع ملی محیط زیست کشور، را از آن خود کرده است.

وی گفت: از این تعداد پایش نظارتی محیط زیستی انجام شده در استان، ۴۰۷۵ بازدید، از سوی کارشناسان حفاظت محیط زیست استان و ۳۷۲۶ نوبت بازدید، از طریق اجرای برنامه خود اظهاری از طریق آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست، صورت پذیرفته است.

اله پور عنوان کرد: این بازدیدها منتج به صدور ۲۱۸۰ فقره اخطاریه محیط زیستی برای منابع و صنایع آلاینده در جهت رفع آلودگی شده است، که طبق آن در سال ۱۴۰۲، ۱۴۳۴ مرکز آلاینده شناسایی و در فهرست مراکز آلاینده استان قرار داده شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، از عمده دلایل افزایش شناسایی منابع آلاینده و صدور اخطاریه‌ها را، هدفمند تر شدن بازدیدها با اولویت منابع دارای آلایندگی، تشدید نظارت‌ها، توجه به حفظ کیفیت منابع آبی، توجه به پایش واحدهای خدماتی و معدنی و تغییرات دستورالعمل اجرایی ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده، بر شمرد.

کد خبر 6080060

دیگر خبرها

  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • انتشار فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳
  • انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • خراسان رضوی در جایگاه دوم انجام پایش های نظارتی در کشور
  • فرزاد موتمن :سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟