Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@11:26:10 GMT

عربستان سعودی، کارفرمای نمایش جدید رضا پهلوی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۹۷۰۵

عربستان سعودی، کارفرمای نمایش جدید رضا پهلوی

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، از چندی قبل جمعی از افسران اطلاعاتی عربستان سعودی با استقرار در یکی از دفاتر غیر رسمی شبکه ایران اینترنشنال در انگلیس و با همکاری یک گروه مشاور رسانه ای، برنامه ریزی برای تولید و پخش برنامه تلویزیونی با حضور رضا پهلوی را آغاز کرده اند.

بر اساس اطلاعات دریافت شده، رضا پهلوی برای ایفای نقش در این برنامه مبالغ بالایی را درخواست کرده بود که نهایتا با فشار یکی از سرویس های اطلاعاتی کشورهای اروپایی حاضر به دریافت مبلغی معادل یک پنجاهم درخواست اولیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هدف از تولید این برنامه، مطرح ساختن سلطنت پهلوی و تلاش برای زدودن نفرت در جامعه ایران نسبت به خیانت های این خاندان وابسته و ایجاد ذهنیت مثبت با استفاده از تکنیکهای عملیات روانی و رسانه ای است.

پیشنهاد اولیه تولید این برنامه از سوی محمد بن سلمان ولیعهد پادشاهی سعودی به منظور ایجاد شکاف داخلی در جامعه ایران مطرح شده است.

سازمان منافقین که بشدت با مطرح کردن رضا پهلوی به عنوان یکی از عناصر اپوزیسیون جمهوری اسلامی مخالف است از کانالهای مختلف به سعودیها و برخی حامیان تولید این برنامه هشدار داده و تهدید نموده که در صورت تولید و پخش این برنامه ،علیه ان افشاگری خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات دریافت شده برای تولید این برنامه قرار است رضا پهلوی به چندین کشور سفر نموده و با رهبران برخی جنبش های اعتراضی دیدار و گفتگو کند.

پیش از این روزنامه گاردین فاش کرده بود که شبکه تلویزیونی فارسی زبان «ایران اینترنشنال» که در بریتانیا مستقر است از طریق یک کمپانی خارجی حمایت مالی می‌شود که رییس آن روابط نزدیکی با «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی دارد.

گاردین اعلام کرده‌ است، ««سعود القحطانی» مشاور اطلاعاتی «محمد بن سلمان» که پس از ارتباط با موضوع قتل «جمال خاشقجی» از سمت خود برکنار شده است، یکی از چهره‌های پشت پرده حمایت مالی از شبکه «ایران اینترنشنال» است.

 

نورنیوز 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ایران اینترنشنال رضا پهلوی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و پنجمین جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» عصر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، برخی از معاونان و مدیران وزارت کار و نمایندگانی از صنایع تولید داخلی در سالن همایش های شرکت ساپکو برگزار شد.

در این مراسم از مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در راستای تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامت نیروی کار که یکی از عوامل مهم رشد و ارتقای فناوری و تولید است و همچنین بسترسازی پرونده الکترونیک سلامت به عنوان «کارفرمای سلامت محور استان تهران» با اهدای لوح و تندیس تقدیر و تجلیل شد.

گفتنی است جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران نخبه، گروه های کار و واحدهای اقتصادی نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و ملی و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • تعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد