Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ندایی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اضافه کرد: در روزهای گذشته شاهد برگزاری کنکور سراسری بودیم که بیش از ۶۰ درصد دانش‌آموزان در رشته علوم تجربی در این آزمون شرکت کرده بودند و کمتر از هشت درصد در رشته ریاضی – فیزیک حاضر بودند که این امر زنگ خطر را برای همه ما به صدا درآورده تا در هدایت دانش‌آموزان به سمت رشته‌های علوم انسانی، ریاضی – فیزیک و هنرستان‌ها بیش از این تلاش کرده و موثر عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پیگیری‌ها برای واگذاری ساختمانی به دانشگاه فرهنگیان برای پذیرش جدید در این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: با چند دانشگاه از جمله پیام نور رایزنی‌هایی انجام شده تا ساختمان خالی این دانشگاه در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار گیرد تا با پذیرشی که در سال تحصیلی پیش رو خواهند داشت مشکلی در تحصیل دانشجو معلمان به وجود نیاید.

معاون استاندار اردبیل افزود: به هیچ وجه قرار نیست چند کلاس از یک مجموعه دانشگاهی به این امر اختصاص یابد بلکه مقرر شده ساختمان خالی و مستقل در اختیار دانشگاهیان باشد تا زمینه پذیرش دانشجو در رشته‌های مختلف فراهم آید.

وی به حل مشکلات مدارس غیردولتی براساس مصوبه شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و یادآور شد: ما پیگیر حل مشکل قطعی گاز در برخی از مدارس غیردولتی خواهیم بود که شرکت گاز مدعی شده باید کنتورهای آنها به کاربری آموزشی تغییر یافته تا امکان ادامه فعالیت آنها فراهم آید.

ندایی حمایت از مدارس غیردولتی را یادآور شد و بیان داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌شود در بهترین شرایط و مکان فعالیت مدارس غیردولتی و آموزشگاه‌های آزاد را شاهد باشیم.

وی به حضور ۷۰ هزار دانش‌آموز در ۵۳ دوره آموزشی و مهارت‌آموزی در قالب طرح اوقات فراغت اشاره کرد و متذکر شد: اگر این برنامه به صورت دقیق اجرایی شود قطعاً زمینه برای تربیت، تعالی و رشد و بالندگی نسل آینده با هزینه ۱۳۵ میلیون تومان فراهم می‌آید.

کد خبر 4659877

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری اردبیل انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ حماسه و ایثار در مدارس چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،  دانش آموزان ۲ هزار و ۴۰۰ مدرسه در استان با نواختن" زنگ حماسه وایثار" پیروزی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ودرهم کوبیدن مواضع نظامی اسرائیل را جشن گرفتند.
معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان این اقدام را حرکتی خودجوش ازسوی فرهنگیان و دانش آموزان استان دانست وگفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبیین دستاورد‌های این پیروزی محور برنامه‌هایی است که با نواخته شدن "زنگ حماسه وایثار" درمدارس استان اجرا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد
  • نواخته شدن زنگ حماسه و ایثار در مدارس چهارمحال وبختیاری
  • امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه
  • ۲۸ فروردین ماه آغاز ثبت نام کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • توزیع شیر در مدارس به کجا رسید؟
  • ۲۸ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام ورودی مدارس سمپاد
  • زنگ خطر کمبود مشاور در مدارس به صدا درآمد
  • ۱۶۰ میلیون پاکت شیر در مدارس توزیع شد/ ۱۵ نوبت دیگر تا پایان سال تحصیلی