Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@06:50:39 GMT

جنگل‌های پارک ملی دز آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۹۹۹۷

جنگل‌های پارک ملی دز آتش گرفت

به گزارش مهر، رضا قپانچی‌پور اظهار کرد: در پی گزارش وقوع آتش‌سوزی در بیشه‌زارهای جنگل‌های پارک ملی دز در نزدیکی شهرک انقلاب و روستای عبدالنبی شهرستان دزفول، نسبت به کنترل و اطفای آتش‌سوزی اقدام شد.

وی افزود: با اقدام به موقع و حضور اعضای انجمن مردم‌نهاد طبیعت پاک شهرک انقلاب و محیط‌بانان اداره پارک ملی دز و همچنین همکاری شهرداری شهر امام، آتش پس از دو ساعت مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره پارک ملی دز با بیان اینکه علت این آتش‌سوزی، بی‌احتیاطی گردشگران تشخیص داده شد، گفت: در این حادثه هشت اصله درخت و درختچه جنگلی در مساحتی در حدود ۳۰۰ مترمربع آسیب دیدند.

قپانچی‌پور توصیه کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و خشکی پوشش گیاهی جنگلی، از مردم تقاضا می‌شود از روشن کردن آتش در چنین محیط‌هایی خودداری کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه

رضا دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان کرمانشاهی خطوط اتوبوسرانی کریدور شمال به جنوب (طاق‌بستان-فردوسی) و شرق به غرب (کیهانشهر-دولت آباد) راه‌اندازی شد.

وی افزود: اتوبوس‌ها در ۱۵ مسیر که بیش از ۳۰ شهرک است تقویت شده که می‌توان به شهرک‌های باغ ابریشم و مجتمع میلاد، تعاون، معلم، شهرک صادقیه، شهرک الهیه، سجادیه، قبرستان بریموند، نوکان، دولت‌آباد و مسیرهای مرکز شهر از جمله خیام، پردیس، بهار، بازار، کرناچی، ظفر، مسکن اشاره کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای پارک خودروهای شخصی خود به جای اینکه به ترمینال مراجعه کنند به پارکینگ‌های سطح شهر مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در گذشته در ترمینال فضای خالی بوده اما اکنون به دلیل ورود اتوبوس‌ها به ناوگان فضای کافی برای پارک اتوبوس‌ها نیست لذا تقاضا داریم شهروندان این موضوع را رعایت کنند.

کد خبر 6084965

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم 
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان
  • افتتاح سه پارک در سطح منطقه پنج شهرداری
  • ۳ پارک در منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه افتتاح شد
  • افتتاح ۳ پارک در منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه
  • تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید
  • آتش سوزی جنگل های سکوتپه ساری خاموش شد
  • جلوگیری از یک فاجعه در جنگل سکوتپه با دستور دادستان مرکز استان