Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: استان تهران محروم است، یکی از محرومیت‌های استان تهران عدم شبکه استانی و این ظرفیت رسانه‌ای از مسئولان و مردم گرفته شده است.

‌به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در آئین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران که با حضور جانشین ناجا برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: ۴ سال خدمت با روحیه دینی، انقلابی و حاضر در میدان در شرق استان تهران نشانگر لیاقت سردار عبدالرضا ناظری بود و برای ایشان در سمت فرماندهی انتظامی استان کرمان بهترین‌ها را آرزومندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: زمانی که فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در شهرستان ورامین شکل گرفت، خیلی‌ها این ضرورت را جدی نگرفتند، بلکه ایجاد این نهاد در شرق استان تهران به معنی آسان شدن کار مردم بوده و هست.

محمودی افزود: باید از فرماندهی ناجا، بابت ایجاد و تأسیس ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در شهر دیار ۱۵ خرداد، شهرستان ورامین تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران، باید به شهرستان‌های استان تهران بیشتر توجه کند، شهرستان‌های استان باید از سایه پایتخت بیرون بیاید.

وی گفت: نظام انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزنده و مهمی انجام داده است، اما وضعیت شهرستان‌های استان تهران بسیار مطلوب نیست.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: ناجا یک کار ارزنده و بسیار مهمی انجام داد و با تشکیل فرماندهی انتظامی شرق استان به مردم این منطقه خدمت کرد.

وی ادامه داد: استان تهران محروم است، یکی از محرومیت‌های استان تهران عدم شبکه استانی و این ظرفیت رسانه‌ای از مسئولان و مردم گرفته شده است، بارها و بارها در جلسات مختلف این موضوع اعلام شده است.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: نیروی انتظامی عزتمندانه و باقدرت در حال تلاش هستند، انقلاب اسلامی با وجود نیروی مسلح خواب را از دشمنان گرفته است، این همان اقتدار نظام است.

وی یادآور شد: گاهی اوقات برخی افراد و دستگاه‌ها به جایگاه پلیس اهانت و توهین می‌کنند، اما پلیس هیچ وقت خسته نمی‌شود، بلکه می‌دانند که مردم قدردان آنها هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان های تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

دیگر خبرها

  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست