Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت اسوه صبر و مقاومت، مرحوم حاجیه خانم زینب بیگم کرباسی مادر شهیدان والامقام عبدالحمید، عبدالمجید و محمدرحیم اعتصامی‌فر موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

این مادر مؤمنه و فداکار با تقدیم سه فرزند دلاور خود در راه عزت و سربلندی اسلام و انقلاب، الگویی تابناک برای تمامی مادران این مرز و بوم و درس آموز فرهنگ ایثار و شهادت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اینجانب، مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان فارس و خانواده محترم این مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار سه شهید والامقام، تصریح کرد: این انسان وارسته که با سلوک معنوی و منش انسانی، فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرد، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم بوده و نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، حمید و حسین دهنوی، موجب تأثر خاطر شد.

این انسان وارسته که با سلوک معنوی و منش انسانی، فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرد، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم بوده و نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

این ضایعه را به مردم شریف استان خراسان رضوی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رییسی

رییس جمهوری اسلامی ایران

سید ابراهیم رییسی

رییس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 6079458

دیگر خبرها

  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان دهنوی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی