Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@11:49:26 GMT

سپاهان مهلت کی‌روش را تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۰۹۷۰

رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان اصفهان سه شنبه هفته گذشته از مهلت 48ساعته باشگاه اصفهانی به کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی فصل گذشته طلایی پوشان خبر داد.

اخبار ورزشی-بر این اساس قرار بود که کی‌روش ظرف 48ساعت تصمیمش را برای انتخاب مقصد جدید اعلام کند اما با این حال و با وجود گذشت حدود 72ساعت از مهلت اعلام شده، هنوز خبری از تصمیم نهایی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر، با پیگیری‌های خبرنگار فارس از باشگاه سپاهان مشخص شد که مهاجم 31ساله از این باشگاه درخواست تمدید فرصت برای تصمیم گیری کرده و مسئولان باشگاه نیز این فرصت را در اختیار او قرار داده‌اند و قرار است تا پایان این هفته وضعیت نهایی مساله سپاهان و استنلی مشخص شود.

البته باشگاه سپاهان، با گزینه‌های دیگری نیز وارد مذاکره شده تا در صورت عدم توافق با بازیکن برزیلی، گزینه مناسب و خوبی را جایگزین او کند.

ضمن اینکه در خصوص پیشنهاد باشگاه سپاهان به ترابوزن برای جذب وحید امیری هنوز پاسخی از جانب ترک‌ها ارائه نشده است. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سپاهان کی روش رضا فتاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران میثم شهبازی، دبیر علمی ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» که در دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود، درباره جزئیات این رویداد گفت: جشنواره در دو بخش ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای نوپا برگزار می‌شود و طرح‌های برگزیده شناسایی، معرفی و تقدیر خواهند شد.

عضو هیأت علمی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران افزود: مخاطبان و جامعه هدف این رویداد، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کل کشور هستند.

به گفته دبیر علمی ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار»، علاقمندان می‌توانند از طریق درگاه itm.ut.ac.ir نسبت به ارسال ایده‌ها و طرح‌های خود اقدام کنند و طرح‌های برگزیده با اعطای جایزه و پرداخت تسهیلات از صندوق‌های مرتبط با حوزه علم و فناوری حمایت می‌شوند.

شهبازی اعلام کرد: ارسال ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه از زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده و در پی درخواست تعداد قابل توجهی از علاقمندان و صاحبان ایده، زمان دریافت طرح‌ها تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شد و اختتامیه این رویداد ۲۵ اردیبهشت ماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081285

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد