Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@03:35:59 GMT

آتش سوزی جنگل‌های دز در دزفول

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۰۹۷۳

آتش سوزی جنگل‌های دز در دزفول

رئیس اداره پارک ملی دز از وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های این پارک خبرداد.

رضا قپانچی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید خبر گفت:این آتش سوزی در بیشه‌زارهای جنگل‌های پارک ملی دز در نزدیکی شهرک انقلاب و روستای عبدالنبی شهرستان دزفول اتفاق افتاد.

وی افزود: بلافاصله با آگاهی یافتن از این آتش سوزی با اقدام به موقع و حضور اعضای انجمن مردم‌نهاد طبیعت پاک شهرک انقلاب و محیط‌بانان اداره پارک ملی دز و همچنین همکاری شهرداری شهر امام، آتش پس از دو ساعت مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
قپانجی عنوان کرد: علت این آتش‌سوزی، بی‌احتیاطی گردشگران تشخیص داده شد و در این حادثه هشت اصله درخت و درختچه جنگلی در مساحتی در حدود ۳۰۰ مترمربع آسیب دیدند.
 
 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آتش سوزی انقلاب جنگل شهرداری طبیعت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: جایگاه کشوری پارک علم و فناوری استان از بیست‌وششم کشور به سیزدهم ارتقا یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، علی قربانی امروز _ چهار شنبه پنجم اردیبهشت_ در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه انتقال آب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری را حلقه واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت ۳۰ هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیرخانه کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه‌ی ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان توصیف کرد و افزود: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحدهای زیر مجموعه عملاً وجود ندارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از رفع موانع ضابطه‌ای شهرداری در خصوص استقرار شرکت‌های فناوری در پارک علم و فناوری خبر داد و خاطرنشان کرد: رتبه پارک استان که در سال گذشته ۲۶ کشوری بود، امسال با ۱۳ رتبه ارتقا به ۱۳ کشوری رسیده است.

کد خبر 747455

دیگر خبرها

  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • فیلم| آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش سوزی یکی از کارخانه های شهرک شکوهیه
  • فیلم/ آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم
  • فیلم/ آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی
  • آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم 
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه