Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدی بابا عربی از برگزاری کلاس های حفظ قرآن کریم در برنامه های تابستانی کانون «نورالشهداء» جهرم خبر داد و گفت: این کلاس ها در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن کریم برگزار شده است.

«علی اسدی بابا عربی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان و تشکیل کلاس های تابستانی جهت غنی سازی اوقات فراغت، کانون فرهنگی هنری نورالشهدا روستای علویه شهرستان جهرم اقدام به برگزاری کلاس های حفظ قرآن کریم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن کریم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «نورالشهداء» روستای «علویه» جهرم با بیان اینکه آیین افتتاحیه این دوره قرآنی با حضور تعدادی از قاریان و حافظان برجسته قرآن کریم در مسجد «امیرالمومنین علی (ع)» روستای علویه برگزار شد، درباره نحوه تشکیل این دوره افزود: کلاس ها در هفته سه بار تشکیل می شود و پس از ارتقای سطح روخوانی و روان خوانی قرآن آموزان، حفظ آیات آغاز می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این کلاس ها مطابق با استاندارد های آموزشی موسسات قرآنی کشور و با تدریس فایزه باقری، حافظ کل قرآن کریم و از اعضای کانون برگزار خواهد شد.

 

اسدی افزود: برگزاری مداوم محافل قرآنی، مسابقات شاد و مفرح قرآنی، سفر های زیارتی و دیدار با حافظان برجسته شهرستان، از برنامه هایی است که برای ارتقای روحیه و انگیزه قرآن آموزان اجرا می شود.

 

فعال فرهنگی مسجد «امیرالمومنین علی (ع)» روستای علویه جهرم گفت: در مرحله نخست این دوره 20 نفر از اعضای کانون ثبت نام کرده اند و امید است با افزایش سطح کیفی دوره، استقبال از این کلاس ها در آینده افزایش یابد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت انقلاب اسلامی جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان نماز جمعه خطبه نماز جمعه مقام معظم رهبری غنی سازی اوقات فراغت خراسان جنوبي جهرم برنامه های اوقات فراغت طرح اوقات فراغت غنی سازی اوقات فراغت اوقات فراغت کانون های مساجد فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی

دریافت 58 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6086753

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • تربیت حافظان قرآن در موسسه بیت‌الاحزان قم