Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@21:05:57 GMT

حدیث میرامینی در فیلمی که اجازه پخش ندارد!+عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۱۳۷۹

به گزارش پارس نیوز، 

فیلم سینمایی «این یک رویاست» به کارگردانی محمود غفارى.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسنا، این فیلم که حضور بین‌المللی موفقی داشته درباره رویا دختر دانشجویی است که ناخواسته وارد بحران زندگی یک زوج می‌شود.

حدیث میرامینی ، الهام کردا ، حمید ابراهیمی ، مهران رجبی ، بهرنگ علوی ، مهدی پورموسی ، زهرا ایمانی و شوکا کریمی بازیگران این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر عوامل «این یک رویاست» عبارتند از: نویسندگان: محمود غفاری - سعید فرهادی، فیلمبردار: اشکان اشکانی، صداگذار: بهمن اردلان، مجری طرح: مهدی پورموسی، دستیار کارگردان : وحید حاجیلویی.

از جوایز و حضورهای بین‌المللی این فیلم می توان به کاندیدای بهترین فیلم فستیوال سه قاره نانت فرانسه، برنده جایزه استعداد درخشان از فستیوال فرایبورگ سوییس، برنده جایزه ویژه هیئت داوران فستیوال لومه برزیل، کاندیدای بهترین فیلم فستیوال آسیا کانکشن فرانسه و فستیوال رباط مراکش، تقدیر شده از سوی کنفدراسیون حقوق بشری نروژ و نمایش آموزشی در مدارس نروژ، نمایش دانشجویی در دانشگاه سوربن فرانسه و ucla آمریکا و اکران بین المللی در سینماهای کشور سوییس و فرانسه اشاره کرد.

البته این فیلم در ایران توقیف شد .

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: زهرا حقوق فرانسه ایران ایران برزیل حقوق زهرا مراکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، بنا بر این گزارش، پلیس فرانسه روز جمعه ۳۱ فروردین اطراف ساختمان کنسولگری ایران در پاریس را که در آن مردی تهدید به منفجر کردن خود می‌کرد، محاصره کرده است. پلیس فرانسه اعلام کرد که در صحنه حضور دارند و از مردم خواسته است از نزدیک شدن به صحنه حادثه خودداری کنند.

بیشتر بخوانید ماجرای شنیده شدن صدای شدید در اصفهان / فرمانده‌کل ارتش: انفجار مربوط به تیراندازی پدافند به شئ مشکوکی بوده

همزمان با ترتیبات امنیتی در اطراف ساختمان کنسولگری ایران در پاریس پلیس فرانسه از توقف حرکت مترو و اتوبوس در ایستگاه های منتهی به ساختمان کنسولگری ایران در پاریس خبر داده است.

برخی منابع خبری همچون دیلی میل مدعی شده‌اند که این فرد به همراه چند ماده انفجاری در ساختمان کنسولگری ایران حضور دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1227667 برچسب‌ها فرانسه

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • (ویدئو) عامل تهدید سفارت ایران در پاریس بازداشت شد
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس +فیلم
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس + فیلم
  • حضور نیروهای امنیتی فرانسه در مقابل کنسولگری ایران در پاریس در پی تهدید به انفجار + فیلم
  • (ویدیو) تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس!
  • فرانسه از رژیم صهیوینیستی خواست به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا
  • سوییس به معاهده آرتمیس پیوست