Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@12:07:13 GMT

دومین جشنواره رسانه‌ای مداد قرمز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۱۳۹۱

دومین جشنواره رسانه‌ای مداد قرمز برگزار می‌شود

دومین جشنواره رسانه‌ای مداد قرمز برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: دومین جشنواره رسانه‌ای مداد قرمز با هدف هم‌گرایی و هم‌افزایی عمومی در خصوص فعالیت‌های امدادی، بشردوستانه و صلح‌طلبانه برگزار می‌شود .

به گزارش ایسنا منطقه فارس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر فارس، حسین درویشی، با اشاره به استقبال اهالی رسانه و فرهنگ از نخستین دوره جشنواره مداد قرمز، از برگزاری دومین دوره این جشنواره خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشی هدف این جشنواره، هم‌گرایی و هم‌افزایی عمومی در خصوص فعالیت‌های امدادی، بشردوستانه و صلح‌طلبانه، در نظر دارد تا دومین جشنواره رسانه‌ای «مداد قرمز» را برگزار کند، گفت: این جشنواره در دو بخش عمومی و ویژه برگزار می شود.

وی گفت: در بخش عمومی شامل روایت‌های رسانه‌ای از موضوعات جشنواره در رویدادهای داخلی و بین‌الملل و بخش ویژه شامل روایت‌های رسانه‌ای از سیل سال ۹۸ در استان‌های سیل‌زده گلستان، لرستان، خوزستان، فارس، ایلام، مازندران و چهارمحال و بختیاری، برگزار می‌شود .

درویشی با بیان اینکه وب سایت جشنواره به نشانی www.redpencil.ir راه اندازی شده است، گفت: ‌روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اینترنتی و گزارشگران رسانه‌های تصویری و شنیداری امکان مشارکت در این رویداد را دارند.

مدیرعامل هلال احمر استان فارس خاطرنشان کرد: فعالیت‌های بشردوستانه و داوطلبانه، صلح و عدم تبعیض، امدادرسانی، تسکین آلام بشری در حوادث طبیعی (سیل و زلزله و…) و حوادث انسانی (سوانح جاده‌ای، مهاجرت، جنگ و هر رویداد و موضوع دیگری که در آن موضوعات مرتبط با جمعیت‌هلال‌احمر مطرح شده باشد)، به عنوان موضوعات این جشنواره در نظر گرفته شده است .

درویشی با بیان اینکه آثار ارسالی باید بعد از فروردین 97 منتشر شده باشد، جوایز نفرات اول تا سوم را بین 5 تا 2 میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: کانال تلگرامی @Repencil و شماره تلفن ۸۵۶۳۲۴۵۵ برای ارتباط بیشتر در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان زلزله مطبوعات هلال احمر استان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این مراسم با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد