Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@10:38:59 GMT

عبدالله‌زاده بالاخره به فولاد پیوست

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۱۵۷۶

عبدالله‌زاده بالاخره به فولاد پیوست

احمد عبدالله زاده با عقد قرارداد یکساله بازهم پیراهن تیم فولاد را در لیگ نوزدهم بر تن خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، احمد عبدالله زاده فصل قبل و پس از قریب به ۱۰ سال حضور در تیم فولاد خوزستان با نظر سرمربی وقت از این تیم جداشد و ابتدا به صنعت نفت و سپس به نساجی پیوست.


او که در نساجی شاگرد نکونام بود، در ابتدای نقل و انتقالات قرار بود به فولاد بیاید اما این امر با تاخیر مواجه شد و پس از جلسه ای که وی با مسئولان فولاد پس از اعلام نیاز کادر فنی داشت، با عقد قراردادی به تیم قرمز پوش اهواز بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این هافبک ۲۶ ساله که سابقه حضور در تیم ملی را دارد به عنوان هفتمین خرید فولادی ها معرفی شد، پیش از وی کولیبالی، آبشک، سیف الهی، گردان، نامداری، عاشوری، قاسمی نژاد و بوعذار با این تیم قرارداد بسته بودند. با نیازی که کادر فنی داشت، او با عقد قرارداد یکساله به تیم قرمز پوش اهواز بازگشت و با توجه به این مورد یکی از خریدهای قبلی لیگ برتری فولاد قراردادش را خیلی زود فسخ می کند.

 

احمد عبدالله زاده نقل و انتقالات 1398 فولاد خوزستان صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها احمد عبدالله زاده نقل و انتقالات 1398 فولاد خوزستان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جذب سرمایه برای سه پروژه شهری اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، صادق کهوازی با بیان اینکه سال گذشته سه پروژه مشارکتی مدنی در اهواز به مرحله عقد قرارداد رسید، اظهار کرد: مجتمع مسکونی گلستان به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در هشت طبقه، مجتمع مسکونی نهج‌البلاغه به مساحت یک هزار و ۸۶۷ متر مربع در هشت طبقه و مجتمع بازارچه رسالت به مساحت ۶۵۰ مترمربع به صورت مشارکت مدنی به مرحله عقد قرارداد و جذب سرمایه رسیده است.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم ادامه داد: استفاده از مشارکت مردمی در سرمایه‌گذاری، در اولویت کاری سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قرار دارد و در روز‌های آینده با تایید کمیته فنی و بازرگانی، سه پروژه مهم شامل سوله مهرشهر به مساحت ۴ هزار متر مربع، تالار ولیعصر و پارک نوستالوژی حجاب به مرحله فراخوان خواهند رسید و شهروندان و سرمایه‌گذاران می‌توانند با شرکت در فراخوان وارد مرحله سرمایه‌گذاری شوند.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز عنوان کرد: پروژه تفریحی ورزشی زیپ‌لاین نیز مراحل دریافت مجوز‌ها را به پایان رسانده و به مرحله امضای قرارداد رسیده است و در روز‌های آینده با هدف استفاده مفید از فضای جذاب و بکر رودخانه کارون وارد فاز اجرایی می‌شود. پروژه مجتمع مسکونی رسالت نیز با مساحت ۲ هزار و ۸۵۹ مترمربع و مجتمع مسکونی مهرشهر هم با مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع در مرحله عقد قرارداد قرار گرفته است.

وی در خصوص اجرای پروژه لایت باکس در سطح شهر افزود: پروژه لایت‌باکس (استند‌های تبلیغاتی) با همکاری سازمان زیباسازی با هدف ساماندهی و ایجاد جلوه‌های بصری در سطح معابر اجرا خواهد شد و این پروژه هم در مرحله اعلام فراخوان قرار گرفته است.

کهوازی گفت: روند جذب سرمایه با توجه به شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود، بسیار پیچیده و زمان‌بر است. دریافت مجوز‌های لازم از سازمان‌ها و دیگر نهاد‌ها از جمله آب و برق، میراث فرهنگی، کمیسیون ماده ۵، شورای ترافیک، محیط زیست و راه و شهرسازی و... نیازمند همکاری و تشکیل جلسات تخصصی است و تمام این مراحل توسط سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی با هدف تسهیلگری در جذب سرمایه و همکاری با سرمایه‌گذار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • فراخوان جذب سرمایه برای سه پروژه شهری اهواز
  • دل‌نوشته عاشقانه حامد لک برای عبدالله ویسی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر