Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@09:01:34 GMT

افتتاح فاز یک آزادراه تهران_شمال به زودی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۲۵۳۷

افتتاح فاز یک آزادراه تهران_شمال به زودی

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «محمدباقر نوبخت»، رییس سازمان برنامه و بودجه، با اشاره به برنامه های دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام، گفت: با وجود شرایط سخت تحریم ها و کاهش درآمدها، حداقل ٤٣ هزارمیلیارد تومان تا پایان سال جاری برای طرح های عمرانی پرداخت می شود که سه ماهه اول سال ٢٧ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کابینه دولت دوازدهم، افزود: در انتخاب طرح های عمرانی اولویت طرح های مهمی است که تاکنون مبالغ زیادی برای آنها صرف شده و با اختصاص مبالغی، امسال قابل بهره برداری می شوند همانند آزاد راه تهران- شمال که بیش از 20 سال در حال انجام است.

هزاران میلیارد تومان به قیمت امروز برای آزاد راه تهران- شمال هزینه شده است

وی با بیان اینکه هزاران میلیارد تومان به قیمت امروز برای آزاد راه تهران- شمال هزینه شده است، ادامه داد: فاز یک این پروژه با ٣٠٠ میلیارد تومان در سال جاری برای میلیون ها ایرانی قابل بهره برداری می شود که معمولا برای رسیدن به شمال ایران باید ساعت ها و کیلومترها در راه به دلیل ترافیک معطل باشند، ان شاء الله با پرداخت این رقم، پیش بینی می شود در ماه آینده فاز یک آزادراه به اتمام رسیده و حداقل ٦٠ کیلومتر مسیر کوتاه و بیش از یک ساعت زمان سفر کم می شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه هر هفته برای تشریح اولویت های  عمرانی و سیاست های ملی برای مدیران استانی به استان ها سفر می کنم، تصریح کرد: این اهداف در جلسات شورای برنامه ریزی و بازدید میدانی از پروژه ها توسط بنده و معاونان سازمان برنامه و بودجه پیگیری می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آزاد راه ترافیک خانه ملت رسانه سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور افتتاح می‌شود

شهردار ساری از افتتاح فاز اول پارک جنگلی شهید نوبخت ساری به عنوان بزرگ‌ترین پارک کوهستانی شمال کشور در سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدحسین قبادی صبح امروز_دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در بازدید از پارک جنگلی شهید نوبخت ساری، بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور با بیان اینکه مساحت این پارک جنگلی یک‌هزار و ۹۴ هکتار است، اظهار کرد: این پارک در حوزه جنگل‌داری ساری- کیاسر و در جنوب مرکز استان قرار دارد.

وی افزود: با وجود توقف چندساله عملیات اجرایی این پروژه، راه دسترسی پارک جنگلی شهید نوبخت کمتر از یک‌صد روز آماده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار ساری با بیان اینکه این پروژه شهری با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و آرامش و برای گذران اوقات فراغت خانواده‌ها در فضایی امن و مناسب در دست اجرا است، گفت: با اتمام این پروژه یک‌هزار و ۲۱۰ هکتار به سرانه فضای سبز مرکز استان اضافه می‌شود.

قبادی با اعلام اینکه فاز اول این پارک آماده بهره‌برداری است و در سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندران افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: فاز دوم پارک نیز به‌زودی شروع خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از تعامل همه مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق، گاز، خاطرنشان کرد: تداوم تعامل و همکاری این دستگاه‌ها در اتمام این پروژه مطمئناً تأثیرگذار است.

کد خبر 744789

دیگر خبرها

  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور افتتاح می‌شود
  • طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه تمام شد | آغاز عملیات اجرایی؛ به‌زودی
  • ۱۶۵ میلیارد تومان برای مشارکت در ساخت آزادراه تهران - شمال
  • پروژه لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی آزادراه تهران – کرج – قزوین
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ محور چالوس آزادراه تهران _ شمال قفل شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران شمال اعمال شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران-شمال اعمال شد