Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان پسر کشور در شهرکرد به پایان رسید و سهم دو و میدانی قم از حضور در این رقابت‌ها ۲ مدال بود که یکی از این ۲ مدال در بخش تیمی به دست آمد ضمن اینکه یک مدال نیز در بخش دختران کسب شد.

وی افزود: در این مسابقات تیم دو و میدانی پسران قم صاحب یک مدال نقره و یک مدال برنز شد به طوری که امیر مقدمی دو و میدانی کار با استعداد و آینده دار قمی در ماده ۴۰۰ متر با مانع با زمان ۵۵ ثانیه و ۸۷ ثانیه به مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی کشور دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: دیگر مدال تیم اعزامی قم در ماده تیمی رله سوئدی به دست آمد و تیم قم متشکل از ۴ دو و میدانی کار با زمان ۲ دقیقه و ۵ ثانیه و ۱۰ صدم ثانیه با رتبه سوم و مدال برنز به کار خود پایان داد. امیر مقدمی، علی ایلاد، مرتضی محمودیه و عباس زینلی اعضای تیم قم در این مسابقه بودند.

رضایی با اشاره به درخشش دو و میدانی کار قمی در مسابقات نوجوانان دختر کشور بیان داشت: در مسابقات بخش دختران نیز اتفاق ویژه‌ای برای دو و میدانی قم رخ داد و لیلا خدری دو و میدانی کار قمی در ماده ۴۰۰ متر با مانع با کسب رکورد یک دقیقه و ۱۳ ثانیه و ۹۰ صدم ثانیه پس از نماینده آذربایجان شرقی و خراسان رضوی بر سکوی سوم ایستاد.

وی عنوان کرد: پریسا جبری ۱۰۰ متر و رله، زهرا صفایی در ۱۰۰ متر مانع و رله، فاطمه سلیمانی در ۲۰۰ متر و رله، زینب کریم پور در ۱۰۰ متر و لیلا خدری در ۴۰۰ متر مانع و رله به مربیگری فاطمه فخار و سرپرستی زینب بازوکار اعضای تیم دو و میدانی دختران قم در مسابقات نوجوانان کشور بودند.

کد خبر 4659578

منبع: مهر

کلیدواژه: دوومیدانی مسابقات دو و میدانی قم علی رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسؤل برگزاری مسابقات کشتی با چوخه گرماب گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرامیداشت شهدای شهر گرماب در گود پهلوان شورورزی این شهر آغاز شد. 


علی گرمابی افزود: در این مسابقات ۲۱۵ چوخه کار از چهار استان خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان در پنج وزن و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با يکديگر رقابت می کنند.


وی ادامه داد: به نفر اول هر وزن یک عدد قوچ، نفر دوم 10 میلیون تومان و نفر سوم شش میلیون تومان هدیه نقدی اهدا خواهد شد.


گرمابی گفت: با مساعدت اداره کل صدا و سیمای خراسان رضوی قرار است این مسابقات از حدود ساعت ۱۵ تا ۱۷ از شبکه استانی خراسان رضوی و شبکه های سراسری پخش شود.

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!