Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: درباره اجرای دستبند و پابند الکترونیکی آمادگی همکاری با قوه قضائیه داریم تا برای زندانیان زن که شرایط استفاده از آن را دارند میسر شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده پس از بازدید از اندرزگاه نسوان زندان مرکزی شیراز گفت: همکاری خوبی با مجموعه قوه قضائیه و سازمان زندان ها درباره وضعیت زنان زندانی وجود دارد و بازدید از اندرزگاه نسوان زندان عادل آباد شیراز، دهمین بازدید از زندان زنان در کشور است که از بخش های مختلف آن بازدید شده است و در این زمینه کمک هایی در حد توان به مراکز مورد بازدید در حوزه های مختلف شده و در بخش هایی هم پیگیری هایی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معصومه ابتکار افزود: تفاهم نامه ای برای همکاری با قوه قضائیه درخصوص آموزش زندانیان، توان افزایی، آموزش مهارت های زندگی و کمک به آنان منعقد شده است.

وی اضافه کرد: هدف ما این است که براساس تفاهم نامه، پرونده قضایی زندانیان زن که با فرزند خردسال در زندان نگهداری می شوند پیگیری شود تا این افراد به زندان باز منتقل شوند.

ابتکار در ادامه گفت: زندان سختی های خودش را دارد و خوشبختانه اقدامات خوبی در زمینه آموزش و بازپروری زندانیان برای بازگشت به جامعه انجام شده است.

استاندار فارس هم در این بازدید گفت: اقدامات خوبی در زمینه بازتوانی، توان افزایی، توجه به امور فرهنگی و تربیتی و ارائه خدمات بهداشتی به زندانیان در زندان مرکزی شیراز انجام شده است.

عنایت اله رحیمی افزود: باید بپذیریم در ارتکاب جرم، بخشی مجرم مقصر است و بخش دیگر زمینه ایجاد آن در جامعه فراهم بوده است و جامعه بی تقصیر نیست، امیدواریم جامعه به سمتی حرکت کند که هر روز متهم و مجرم کمتری داشته باشیم.

وی با اشاره به حمایت خیرین گفت: در زمینه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، خیرین کمک های خوبی برای آزادی زندانیان داشته اند و به حمایت بیشتر خیرین در این حوزه نیاز است.

وی ادامه داد: باید بسترسازی شود افرادی که در اثر تلاطم بازار، گرفتار و دچار مشکل شده اند این افراد بتوانند مجدد به جامعه بازگردند و زندگی عادی را دنبال کنند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جامعه خانواده زنان قوه قضائیه مهارت های زندگی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها به مناسبت روز اسرای فلسطینی

کمیسیون امور زندانیان سازمان آزادیبخش فلسطین به مناسبت روز اسیران فلسطینی اعلام کرد بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ اسیر فلسطینی به دلایل سیاسی در زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند که ۸۰ نفر آنان زن و بیش از ۲۰۰ نفر هم کودک هستند.

به گزارش میدل ایست مانیتور، این آمار شامل بازداشت شدگان نوار غزه نمی‌شود، زیرا بسیاری از آنان در معرض بازداشت مخفی و ناپدید شدن اجباری هستند.

در این بیانیه آمده است که تعداد بازداشت شدگانی که بدون هیچ اتهامی در زندان هستند، تا ابتدای ماه آوریل امسال به بیش از ۳ هزار و ۶۶۰ نفر رسیده که شامل ۲۲ زن و بیش از ۴۰ کودک می‌شود. به گفته همین منبع، تعداد خبرنگاران بازداشت شده نیز به ۵۶ نفر رسیده است، از جمله ۴۵ تن که پس از ۷ اکتبر بازداشت شده و همچنان در بازداشت به سر می‌برند.

این بیانیه در ادامه اشاره می‌کند که اسرائیل همچنین صد‌ها زندانی بیمار و مجروح را در زندان نگه داشته و تعداد آنها پس از ۷ اکتبر به طور مداوم در حال افزایش است. 

از سوی دیگر، صد‌ها زندانی فلسطینی بیش از ۲۱ سال است که در زندان هستند. گفته می‌شود اکثر آنها در حال گذراندن حبس ابد هستند.

مقامات صهیونیست همچنین اجساد ۲۷ زندانی را در اختیار دارند و از تحویل آنها به خانواده هایشان خودداری می‌کنند. قدیمی‌ترین آنها اسیری به نام «انیس دولت» است که در سال ۱۹۸۰ در زندان عسقلان درگذشت.

روز هفدهم آوریل از سال ۱۹۷۴ به نام روز اسرای فلسطینی نام گذاری شده است. در این روز تلاش می‌شود تاکید بیشتری بر آزادی اسرا و حمایت از حقوق آنان صورت بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها به مناسبت روز اسرای فلسطینی
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر
  • آمادگی پليس کردستان برای اجرای طرح نور "عفاف و حجاب"
  • ۸۰۵ زندانی جرائم غیر عمد در کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند