Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-                                              مدیر كل دفتر امورسیاسی، انتخابات و تقسیمات كشوری استانداری کرمانشاه گفت: عزم دولت بر حراست و پاسداری از رأی و خواست مردم است.

 بهرام سلیمانی در مراسم تجلیل از دهیاران و معارفه بخشدار مركزی اسلام آبادغرب با بیان اینکه امروز به وحدت، انسجام و همبستگی اجتماعی نیاز داریم، اظهار کرد: هر حركت و رفتاری كه در جامعه التهاب ایجاد كند و موجب یاس و نامیدی شود، در راستای منافع ملی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، گفت: باید فضا برای تحقق مشاركت حداكثری مردم فراهم شود.

وی با بیان اینکه دو اصل قانونمداری و بی طرفی باید سرلوحه كار متولیان امر انتخابات باشد، اظهار کرد: عزم دولت بر رعایت حقوق قانونی انتخاب كنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس و همچنین حراست و پاسداری از رأی و خواست مردم است، لذا باید از هر گونه رفتار شائبه آفرین نظیر حضور در محافل انتخاباتی پرهیز شود.
سلیمانی در ادامه با بیان اینکه باید نقش مهم و تاثیرگذار دهیاری ها در توسعه روستایی را بیشتر مورد توجه قرار دهیم، افزود: برای دهیاران حدود 50 وظیفه در حیطه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی تعیین شده كه این امر گویای نقش بی بدیل دهیاران در تدبیر هرچه بهتر امور روستا و ساكنان آنها می باشد.

مدیر كل دفتر امورسیاسی، انتخابات و تقسیمات كشوری استانداری کرمانشاه با اشاره به اینكه بیش از 37 هزار دهیار در سطح كشور، هزار و 667 دهیار در سطح استان كرمانشاه و 132 دهیار در شهرستان اسلام آباد غرب فعالیت دارند، گفت: خوشبختانه طی سنوات اخیر با رشد سطح تحصیلات و آگاهی در سطح روستاها شاهد جهش بسیار خوب توانمندیهای دهیاران در مناطق مختلف بوده ایم و در حال حاضر تعداد دهیاران تحصیلكرده، توانمند و آشنا به وظایف و قوانین از میان زنان و مردان افزایش محسوسی داشته و همین موضوع در تسریع برنامه های توسعه روستایی در سطح استان قطعاً موثر خواهد بود.

سلیمانی گفت: علیرغم كمبودهایی كه بعضاً در خصوص خدمات رسانی به روستاها وجود داشته، اما طی سنوات گذشته با اهتمام دولت تدبیر و امید خدمات بسیار خوبی در خصوص گازرسانی، احیای شبكه های آبرسانی، خدمات جاده ای و راهداری و... در سطح روستاها صورت گرفته است.

وی افزود: حمایت‌های همه‌جانبه دولت تدبیر و امید از جمله تخصیص اعتبارات و امکانات قابل‌ توجه، برنامه‌ریزی کلان برای تقویت بنیه اقتصادی روستاها، اشتغال‌زایی و کارآفرینی در روستاها زمینه‌ساز ارتقای کارآمدی دهیاری می باشد.

مدیر كل دفتر امورسیاسی، انتخابات و تقسیمات كشوری استانداری گفت: انتظار می رود دهیاران به عنوان رابط اصلی بدنه دولت با روستاییان نسبت به تبیین این خدمات برای مردم اقدام کرده و متقابلا نیز مشكلات و كمبودهای روستا را از طریق مسئولان پیگیری کنند.

وی گفت: دهیاران در مقام مدیران ارشد روستا و متولیان اصلی توسعه پایدار در مناطق روستایی در حقیقت منتخبین برخاسته از بطن جامعه روستایی هستند و به عنوان بازوان توانمند اجرایی شوراهای اسلامی روستاها در عمران و آبادانی مناطق روستایی نقش تعیین كننده ای دارند، لذا انتظار می‌رود تعامل سازنده با شوراها برای پیشبرد امور روستاها را مورد توجه جدی قرار داده و برای تحقق توسعة پایدار روستایی گام بردارند.


در پایان این مراسم نصرت الله محمدی زاد به عنوان بخشدار مركزی اسلام آباد غرب معرفی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نیاز امروز وحدت و همدلی است

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی انهار کشاورزی در تالش

بهرام بهرام پور، مدیر منابع آب تالش از لایروبی ۳۷ کیلومتر از انهار کشاورزی و بازسازی و آبگذاری ۹۲ سردهنه در این شهرستان خبر داد.

او افزود: لایروبی ۳۷ کیلومتر طول انهار اصلی یعنی بیش از اولویت اعلامی اولیه در شهرستان تالش انجام شده است.

مدیر منابع آب تالش با اشاره به ساخت سردهنه‌های نصیری و امامی اسالم تصریح کرد: لایروبی و ایجاد نهرکهنه سرا جوکندان و نهر روستای ارباسر به وسیله ۳ دستگاه بیل زنجیری و یک دستگاه بیل بکو به پایان رسیده است.

به گفته بهرام پور، طی روز‌های آتی عملیات سردهنه سازی در سطح شهرستان تالش به اتمام خواهد رسید.

او همچنین گفت: با توجه به سنتی آبخور بودن مزارع تالش و آبگذاری انجام شده انهار و در دسترس بودن منابع آب از کشاورزان تقاضا داریم انجام شخم اراضی شالیزاری خود را با سرعت بیشتری به اتمام رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده دامی و کشاورزی
  • حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • لایروبی انهار کشاورزی در تالش