Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، مسولین و فرماندهان نیروی های مسلح در استان برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم امیر سرتیپ خلبان نصیر زاده ضمن تقدیر و تشکر از از زحمات ارزنده و قابل ستایش امیر عشایری، با بیان اینکه خلیج فارس جزء نقاط استراتژیک کشور و شاهراه اقتصادی کشور و دارای اهمیت بالایی در حوزه نظامی محسوب می شود و فرماندهی این یکان نیز از حساسیت بالای برخوردار است گفت: در دیدار با فرماندهی محترم معظم کل قوا و سفارش های ایشان مبنی بر انجام ماموریت ها، این نیرو به صورت شبانه روزی جهت پیشبرد اهداف، حفاظت و صیانت کشور پا در رکاب و با تلاش خود، دشمن را در راه رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته است.

در ادامه این مراسم آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندر عباس از تلاشهای امیر عشایری تقدیر و برای فرمانده جدید این یکان آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است؛ طی حکمی توسط فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی منصوب و امیر سرتیپ دوم خلبان سخاوت عشایری به افتخار بازنشستگی نائل شدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است/ کریدورها کاملاً باز است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده روز یکشنبه در گفت و گویی با تبریک عملیات غرورآفرین همرزمان عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گرفتن انتقام سخت از رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: ما به لطف خداوند از همان ابتدا و قبل از شروع عملیات، هماهنگی بسیار خوبی با نیروی هوافضا به عنوان نیروی عمل‌کننده این عملیات و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری به عمل آوردیم.

وی افزود: از قبل از شروع عملیات هماهنگی بسیار خوبی با نیرو هوا فضا به عنوان مجری این عملیات و سازمان هواپیمایی کشوری به عمل آوردیم کریدور ها را جا به جا کردیم و تمامی هواپیما های مسافربری را به منطقه امن منتقل کردیم

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) بیان کرد: بعد از اتمام ماموریت، کریدورها کاملا باز شده است و اکنون هم در شرایط بسیار خوب و با امنیت کامل پروازها در آسمان در حال انجام است.

سرتیپ رحیم‌زاده عنوان کرد: قرارگاه مشترک پدافند هوایی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوافضای سپاه و همه ظرفیت‌های نیروهای مسلح در قالب شبکه یکپارچه پدافند هوایی با همه تمهیداتی که اندیشیده شده است ،آمادگی دارد که اولا آسمان‌ کشور را برای همه پروازهای خودی و پروازهای مجاز که از آسمان کشور ما عبور می‌کنند ، کاملا امن و آرام داشته باشد.

وی تصریح کرد: در مقابل هرگونه تجاوز، این اطمینان را می‌دهیم که آسمان ما برای متجاوزین ناامن است و اگر دشمن در محاسبات خود اشتباهی کند و هرگونه تجاوزی را به آسمان کشور ما داشته باشد قطعا با ضربات مهلک و آتشین سامانه‌های پدافند هوایی کشور مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرتیپ حیدری: هرگونه تهدید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهیم
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از‌ خانه عنکبوت است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • امیر حیدری: رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: به هر تهدیدی در کوتاه ترین زمان پاسخ می دهیم
  • سرتیپ حیدری: آمادگی پاسخ به هر تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان را داریم
  • ارتش فدای ملت ایران است/ اثبات وفاداری با تقدیم ۴۶ هزار شهید
  • انجام ایمن پروازها در آسمان ایران/ کریدورها کاملاً باز است
  • پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است/ کریدورها کاملاً باز است
  • هرگونه تجاوز به آسمان کشور با ضربات آتشین پدافند هوایی مواجه می‌شود