Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمد محمدی گفت : به منظور  ثبت دقیق اطلاعات جامعه هدف ، و  یکپارچه سازی اطلاعات ، خدمات‌رسانی سریع و به هنگام، کاهش هزینه و زمان حذف و دسترسی اطلاعات به روز برای همکاران بهزیستی راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه اطلاعات ثبت شده در این سامانه قابل مشاهده است ، عنوان نمود : ثبت دقیق اطلاعات پایه مددجویان شامل اشتغال، بیمه، تحصیلات و مسکن و بیماری های خاص و گزارش گیری از این اطلاعات ، ثبت دقیق اطلاعات کمیسیون تشخیص نوع و شدت معلولیت و کدهای مربوطه بر اساس معیار ICF ، صدور کارت هوشمند معلولین با توجه به اطلاعات ثبت شده در سامانه ارمغان ، امکان استعلامات مربوط به سازمان ثبت احوال و تامین اجتماعی ، استعلام بیمه خدمات درمانی در راستای تسریع خدمت رسانی به  جامعه هدف از اهداف این سامانه می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح نمود : ثبت اطلاعات مربوط به کلیه  مراکز ،موسسات غیردولتی ( انجمن ها، خیریه ها و مهدهای کودک ) شامل مجوز این مراکز و سایر اطلاعات مربوطه ، ثبت اطلاعات خیرین ، میزان مشارکت این گروه به سازمان و شفاف سازی در خصوص نحوه هزینه کرد مشارکتهای مردمی  ، ثبت دقیق اطلاعات پایه ای کودکان غربالگری شده در برنامه آمبلیوپی ( بینایی سنجی ) و شنوایی سنجی ، ثبت وسایل کمک توانبخشی و گزارش گیری از وضعیت تحویل آنها به مددجویان واجد شرایط از دیگر اهداف این سامانه می باشد .

مدیر کل بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد : با راه اندازی این سامانه پیگیری وضعیت پرونده های سازمان  مشتمل بر پرونده معلولین ، پرونده زنان  سرپرست خانوار و پرونده معلولین  ضایعه نخاعی و فرزندان شبه خانواده و پرونده های چندقلویی و زمان و پیگیری پرداخت مستمری و کسورات مستمری تغییر و شماره حساب دریافت مستمری قابل مشاهده می باشد .

وی عنوان نمود : دریافت اطلاعات آخرین کمک مالی و غیر مالی ارائه شده به جامعه هدف  و گزارش گیری از آخرین وضعیت پرداختی ، تکمیل مقیاس توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و امکان گزارش گیری از وضعیت این افراد به سهولت در دسترس و قابل پیگیری می باشد .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان سامانه ارمغان روابط عمومی بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار عیدانه شهردار منطقه ۱۵ با کودکان شیرخوارگاه شبیر

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد شیری شهردار منطقه۱۵در این دیدار صمیمی  ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه شبیر اظهار امیدواری کرد: سالی پر از خیر و برکت برای این کودکان در روز‌های پیش رو رقم بخورد.

وی در ادامه بر ترویج و احیاء فرهنگ احسان، نیکوکاری، اکرام کودکان و حمایت مادی و معنوی از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تاکید کرد.

مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه شبیر در سال ۱۳۳۲ توسط مرحوم شبیر به عنوان قدیمی‌ترین شیرخوارگاه کشور در خیابان ۱۷ شهریور منطقه ۱۵ تهران پایه گذاری شده و نمونه موفق از کار جمعی خیران است. این مجتمع به دلیل فرسودگی ساختمان از سال ۱۴۹۴ تا ۱۳۹۸ با امکانات عالی بازسازی شد و اکنون مجهزترین و بزرگترین شیرخوارگاه کشور است.

در حال حاضر این مرکز متولی نگهداری از چند ده نوزاد و کودک خردسال تا ۳ سال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار عیدانه شهردار منطقه ۱۵ با کودکان شیرخوارگاه شبیر
  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • چگونگی کسب اطلاعات دارویی از سامانه «تیتک»
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر
  • ارائه خدمات به ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی در کردستان
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان