Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ بر اساس این گزارش نرخ خدمات آموزشی مدارس، باید پس از ارائه درخواست و بررسی کارشناسی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و تصویب در کارگروه تنظیم بازار اجرایی گردد و از آنجایی که تا کنون هیچگونه پیشنهادی از سوی دستگاه ذیربط برای تغییر شهریه مدارس به آن سازمان و کارگروه تنظیم بازار واصل نگردیده است هرگونه افزایش شهریه مدارس بدون اخذ تأییدیه کارگروه تنظیم بازار فاقد وجاهت قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس مقرر گردید سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی نسبت به لغو شهریه اعلامی بدون اخذ مصوبه کارگروه تنظیم بازار اقدام و در صورت ضرورت تعیین شهریه جدید، پیشنهادات لازم را برای بررسی به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ارسال کند.

لازم به توضیح است حسب قوانین و مقررات جاری کشور از جمله ابلاغیه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مقرر است کالاها و خدماتی که از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردارند مشمول بررسی کارشناسی توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و تصویب کارگروه تنظیم بازار باشند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنظیم بازار سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قوانین و مقررات کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تحولات قیمتی فاو 460 نشان می‌دهد: کشنده فاو نور چشمی بازار شد

تحلیل رفتار فعالان و معامله‌گران خودروهای تجاری نشان می‌دهد این بازار صعودی و از رکود خارج می‌شود. بررسی موردی این رفتار در خصوص کشنده فاو460  (FAW460) حکایت از ورود پول‌های هوشمند و سنگین برای داغ کردن معامله با هدف کسب سود از افزایش قیمت احتمالی آن دارد. رصد معاملات و قیمت‌گذاری موجود در بسترهای مجازی خرید و فروش خودرو حکایت از رشد آگهی‌های بدون قیمت دارد. پیش از این دلال‌ها با انتشار آگهی‌های بدون قیمت تلاش می‌کردند در شرایط رشد روزانه قیمت‌ها بیشترین سود را کسب کنند و از بازار سوداگری عقب نمانند تا بتوانند بر اساس آخرین قیمت، محصول خود را بفروشند.

ورود پول‌های هنگفت به معاملات کشنده FAW460 سبب شده بازار پیش‌بینی افزایش قیمت داشته باشد و همین امر منجر به ایجاد تقاضای زیادی در معاملات فاو460 شده است. البته چنانچه خریداران واقعی پیش‌بینی درستی از بازار داشته باشند می‌توانند از زیان خود جلوگیری کنند.
حال باید به نظاره نشست و دید واکنش خریداران واقعی به شرایط کنونی بازار چیست.

دیگر خبرها

  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • بازار برنج را بدون حمایت دولت نمی‌توانیم مدیریت کنیم
  • بدون حمایت دولت نمی‌توانیم بازار برنج را مدیریت کنیم
  • بررسی تحولات قیمتی فاو 460 نشان می‌دهد: کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته؟
  • پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته
  • محمودزاده: حقوق معلمان مدارس غیردولتی افزایش می‌یابد
  • حقوق معلمان مدارس غیردولتی افزایش یافت/ ساعت کاری کم شد
  • افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟
  • کاهش ساعت کاری و افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی