Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود اسلامیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بیان کرد: فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به باشگاه استقلال و فدراسیون بدهکار است، اما توانایی جا به جایی پول وجود ندارد. فدراسیون فوتبال ۹ میلیون دلار و استقلال ۸۵۰ هزار دلار از فیفا طلب دارند و از رقم طلب پرسپولیس اطلاعی ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک تیم حقوقی از باشگاه استقلال برای مذاکره اعزام شده است و باید جوانب این موضوع حفط شود. در برابر موضع ترامپ باید با انسجام بر خورد کرد و دولت توجه ویژه‌ای به فوتبال داشته باشد.

او درباره محرومیت ۵ ساله علی کفاشیان افزود: متاسفم در کشورمان به راحتی با آبروی مردم بازی می‌کنیم. ابهاماتی در رابطه با یکی از قرارداد‌های کفاشیان وجود داشت و نباید کمیته مربوطه قبل حکم نهایی محرومیت کفاشیان اعلام می‌شد. حکم محرومیت کفاشیان در استیناف در حال بررسی است. من کفاشیان را فردی متدین می‌دانم و آبروی مومن مانند خون است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره تعویق رقابت های لیگ برتر گفت: باشگاه‌ها الزاماتی دارند مانند شماره گذاری صندلی‌ها که باید رعایت شود تا مانند لیگ گذشته امنیت و سلامتی مردم در خطر نباشد. فکر نمیکنم فتاحی محروم باشد و موقتا در حال فعالیت است. اینکه وضع مالی باشگاه‌ها بد است و به قول برانکو در مسیر آماتور رفتن هستیم شکی نیست. جامعه‌ی ما روی مساله‌ی فوتبال اتفاق نظر دارد پس روحانی رئیس جمهور مشکل مالی را حل کند.

او درباره دیدار سوپرجام بیان  کرد: بحث سوپر جام هنوز در حال بررسی است و هفته‌ی آینده جلسه‌ای در این رابطه با رای نهایی برگزار خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره پرداخت اصل پول کارلوس کی روش (سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران) اظهار کرد: اصل پول کی‌روش پرداخت شده و ۲۰ یا ۲۵ هزار دلار باقی مانده بود که چند روز گذشته پرداخت شد.

اسلامیان درباره حضور مارک ویلموتس در تیم ملی ایران گفت: ویلموتس از نظر تخصص و شخصیت فردی بسیار قابل احترام است و روز‌های خوبی در انتظار فوتبال ایران است اگر مشکل مالی موجود حل شود.

اسلامیان در پایان تصریح کرد: فوتبال امروز یک بحث اقتصادی، اجتماعی است. باید چقدر هزینه کنیم تا عزت و اقتدار فوتبال ایران در جام جهانی حفظ شود. مشکل فوتبال ایران این است که متناسب با اثر بخشی آن در جامعه توجه نمی‌شود. چرا باید استقلال و پرسپولیس با وجود میلیون‌ها طرفدار وضعیتش برای جذب سرمربی این باشد؟ در کشور ما هزینه‌های زیادی می‌شود و ۱۰۰ بنگاه اقتصادی داریم که یکی از راه حل‌ها تعامل با مردم است. دولت می‌تواند بنگاه‌های بزرگ را حامی مالی یک شهرستان شود و این یک پیشنهاد به رئیس جمهور کشور است.

بیشتر بخوانید: 

فتاحی: هیچکس بالاتر از قانون نیست/ خود کمیته اخلاق تخلف کرده است/ آرا باید از طریق سایت فدراسیون اعلام شود نه خبرگزاری‌های خاص

مذاکره استقلال با پاتوسی در امارات

دلیل انتشار رای کمیته اخلاق از یک خبرگزاری/ حکم لغو می‌شود؟

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!

مهدی محمد نبی درباره حق پخش تیم های باشگاهی هم صحبت کرد.

طرفداری | نایب رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واکنش نشان داد.

مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران اظهار داشت:

54 فدراسیون در این پروژه حضور داشتند و سهم فوتبال هم 6 یا 7 مورد بود. یکی از آنها بازی با ژاپن بود. سال‌ها بود که ژاپن به عنوان تیم اول آسیا چنین شکستی را تجربه نکرده بود. تیم ملی نوجوانان، فوتبال ساحلی و فوتسال و مربیانی که حضور داشتند هم در بین نامزدها دیده می‌شوند.

وی درخصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت:

بیش از 20 سال است که این قصه تجربه می‌شود. در دهه 70 به نوعی این نقش را بازی کرد و سال 80 بود که حضور اشخاصی که با فوتبال بیگانه بودند این بحث متوقف شد. بعد از 20 سال پیگیری مستمر هاشمی و اراده خوبی که در دولت بود این اتفاق رخ داد. شناختی که از حوزه ورزش در کشور داریم چیزی که مسلم است ساختاری این دو باشگاه را باید کنار هم گذاشت و هر کدام را برای فازی از مقدمات بخش خصوصی درنظر گرفت.

نبی خاطرنشان کرد:

بخش خصوصی به دنبال پلن خوبی برای بازگشت سرمایه است. از سال 2010 الزامات AFC اجرا شد. امیدوارم فوتبال ما به سمت خصوصی‌سازی حرکت کند و تیم‌های مدعی که جز سرمایه‌های ملی هستند هم شرایط خوبی داشته باشد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص موضوع حق پخش تلویزیونی مسابقات، عنوان کرد:

دولت از طریق مجلس پیگیر است تا آیین‌نامه‌های اجرایی لحاظ شوند. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درصدد نوشتن آیین‌نامه‌ای هستند که به وزارت ورزش ارسال خواهد شد تا در این بخش بحث حق پخش هم درنظر گرفته می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد