Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین صابری پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح اقدامات خادمیاران رضوی در استان کرمان، بیان کرد: بالغ بر ۱۳ هزار خادمیار رضوی در استان کرمان ثبت نام کرده و بیش از پنج هزار نفر خادمیار در شهر کرمان به ثبت رسیده که نزدیک به سه هزار و دویست نفر خادمیار آموزش دیده و به حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مرتبط شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که منشور خدمتی مقام معظم رهبری به عنوان محور اصلی فعالیت دفاتر استانی است، اظهار داشت: از طریق ظرفیت کانون خادمیاری و خادمیاران محرومیت زدایی و فعالیت های فرهنگی در راستای فعالیت های آستان قدس رضوی خدمت ارائه می کنند.

صابری با اشاره به اینکه در شهر کرمان ۱۸ کانون و استان کرمان ۱۳۰ کانون در عرصه های مختلف فعالیت دارند، عنوان داشت: کانون های خادمیاری در دو بخش محله ای و تخصصی فعالیت دارند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس کرمان با بیان این مطلب که تلاش بر این است که با همکاری موسسات و نهادهای مختلف در جهت اهداف مشترک حرکت کنیم و از موازی کاری ها پرهیز شود، تصریح کرد: بالغ بر ۱۶ هزار نفر زائر اول تاکنون با حمایت آستان قدس رضوی از استان کرمان مشرف به حرم امام رضا (ع) شده اند که در قالب ۳۴ کاروان به تعداد یک هزار و ۸۵۰ نفر دانش آموز و یک هزار و ۱۰۰ نفر در قالب کاروان زائر شهر به مشهد مقدس اعزام شده و مابقی نیز از طریق کانون خانواده اعزام شده اند.

صابری با اشاره به اینکه کاروان زیر سایه خورشید از تاریخ ۱۳ لغایت ۲۳ تیر در استان کرمان حضور دارد، بیان داشت: استان کرمان مجموعه ای از نمایشگاه رضوی را به همت کانون های خادمیاری از جمله کانون شهدا، فرهنگی، کتاب، بانوان و سلامت در قالب طرح رواق رضوی خدمات رضوی را به مردم ارائه می دهند.

وی با بیان این مطلب که ایستگاه صلواتی به مدت ۱۰ شب در کنار قبور شهدای گمنام اقدام به کار کرده است، اظهار داشت: هر کدام از کانون های خادمیاری به مدت ۱۰ شب بعد از نماز مغرب و عشاء اقدام به برگزاری برنامه های مختلف با حضور مردم می کنند که به لطف خدا فضای خوبی بر این برنامه ها حاکم است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس کرمان تصریح کرد: اجتماع بزرگ بانوان استان کرمان تحت عنوان «سایه کریمه» با هدف ترویج فرهنگ رضوی و الگوگیری از سبک زندگی اسلامی از دیگر برنامه های ویژه ایام دهه کرامت است.

کد خبر 4660272

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین صابری خادمیاران رضوی حرم امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ زائر توسط «هما» در ۳ روز اول عملیات حج عمره اعزام شدند

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، تا پایان سومین روز عملیات حج عمره مفرده، تعداد یک هزار و ۵۰۰ زائربا پرواز‌های "هما" از فرودگاه‌های‌حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند.

پرواز‌های اعزام زائران حج عمره از ۳ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا روز ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • ۱۵۰۰ زائر توسط «هما» در ۳ روز اول عملیات حج عمره اعزام شدند
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره