Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:03:37 GMT

برپایی اردوی تیم ملی تکواندوی نونهالان در قم

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۴۸۵۵

برپایی اردوی تیم ملی تکواندوی نونهالان در قم

محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اردوی تیم ملی تکواندوی نونهالان پسر کشور در راه آمادگی این تیم برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا از امروز در قم برپا می‌شود و قم به مدت یک هفته میزبان ملی پوشان نونهال خواهد بود.

وی افزود: برگزاری اردوهای ملی در قم را فرصتی مناسب برای رشد و توسعه تکواندو در قم و افزایش دانش و تجربه مربیان و بازیکنان قمی می دانیم و به همین منظور یکی از برنامه‌های هیئت تکواندوی استان قم میزبانی از اردوی تیم‌های ملی و نیز استفاده از مربیان تیم‌های ملی برای بهبود کیفی تکواندوی قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: این اردو از امروز یکشنبه ۱۶ تیر به مدت یک هفته در خانه تکواندو شهیدان برجعلی زاده برگزار می‌شود ضمن اینکه قم شهریور امسال میزبان مسابقات قهرمانی کشور در همین رده سنی خواهد بود.

جمشیدی با اشاره به سفر معنوی تیم‌های ملی تکواندوی نونهالان و نوجوانان دختر به قم بیان داشت: حضور تیم‌های ملی نوجوانان و نونهالان دختر در قم یک برنامه فرهنگی پیش بینی شده از سوی فدراسیون تکواندو بود و فدراسیون تکواندو بر آماده سازی ذهنی و معنوی تکواندوکاران پیش از اعزام به رویدادهای بین المللی تاکید دارد.

وی عنوان کرد: با هدف رشد کیفی رشته پومسه در قم در بخش بانوان، فاطمه اسدپور سرمربی تیم ملی پومسه زنان در بازی‌های آسیایی جاکارتا با حضور در قم تمرین پومسه روهای بانوی قمی را زیر نظر گرفت و به اصلاح تکنیک در بخش پایه پرداخت و این، اتفاق مهمی برای پومسه قم به شمار می‌رود.

کد خبر 4659581

منبع: مهر

کلیدواژه: قم پومسه تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسئول امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: درنمایشگاه نقاشی بهاران در بهار ۱۵ اثر نقاشی با تکنیک آبرنگ و سبک رئالیسم و سورئال با موضوع طبیعت، چهره و طبیعت بی جان در ابعاد ۲۰×۲۰ و۳۹×۴۹ ویژه عموم علاقمندان برپا شده است.

حمید رضا آتشی افزود: این نمایشگاه از چهارشنبه ۵ الی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰ بعد از ظهر ویژه عموم علاقمندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان در دهق