Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در حریق هایی که در اراضی کشاورزی و مراتع ملی شهرستان میانه رخ داد، بیش از 8 هکتار از اراضی زیرکشت گندم و 200 هکتار از مراتع ملی در آتش سوختند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "رمضان الهوردیان" در بیان جزئیات این خبر گفت: در یکی از این حریق ها که در اراضی روستای "ابک" بخش خاتون آباد میانه رخ داد، در حدود 8 هکتار از زمین های زیر کشت گندم و بیش از 200 هکتار از مراتع ملی در آتش سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در آتش سوزی دیگری که در روستای "برنلیق" رخ داد نیز متاسفانه، 7 قطعه زمین از زمین های زیر کشت گندم طعمه حریق شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه کلیه حریق ها با همکاری اهالی محل و تیم های اعزامی آتش نشانی و همچنین حضور به موقع و همکاری عوامل نیروی انتظامی مهار شدند خاطرنشان کرد؛ علت وقوع حادثه ها و میزان خسارات احتمالی در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مزارع مراتع میانه طعمه حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند گفت: برداشت گندم و جو از مزارع دشت دژگاه بخش دهرم آغاز شده است و تا اوایل خرداد  در بخش مرکزی ادامه دارد.
سید حسن موسوی افزود: در سال زراعی جاری در شهرستان فراشبند ، ۱۰ هزار و ۳۱۰ هکتار گندم دیم، پنج هزار هکتار گندم آبی، ۱۵۰ هکتار جو آبی و هزار هکتار جو دیم کشت شده است.
به گفته وی، پیش‌بینی می‌شود ۲۰ هزار تن گندم و ۴۰۰ تن جو از مزارع این شهرستان برداشت شود.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند گفت: در حال حاضر با توجه به اقدامات و پیگیری‌های انجام شده سه مرکز خرید فعال در این شهرستان آماده خرید گندم از کشاورزان منطقه است.

دیگر خبرها

  • حال خوب مزارع گندم به لطف باران
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • گلدهی بیش از ۸۵ هکتار از مزارع کلزا در جلفا
  • مبارزه با آفات سن در هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری
  • آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع شادگان  
  • خرید محصولات پاییزه در خوزستان از ۵۳۶ هزار تن گذشت
  • برداشت گندم از مزارع بذری استان بوشهر آغاز شد
  • مبارزه با آفت سِن گندم در مزارع جهرم
  • بیش از ۵۳۰ هزار تن محصولات پاییزه در خوزستان خریداری شد
  • برداشت ۸۵۰۰ تن گندم در اراضی استان بوشهر