Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:23:58 GMT

رویداد کارآفرینی لیبتک محل همگرایی فن‌آوری ‌های نو است

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۵۱۷۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت 76 MB

۴۵

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: کارآفرینان و صنعتگران به عنوان جهادگران اقتصادی، نقش بسیار مهمی در خودکفایی و افزایش صادرات کشور دارند که باید تلاش کنیم از همه ظرفیت‌های ممکن برای حمایت از آنان استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی در نشست روز ملی کارآفرینی، اظهار کرد: کارآفرینان همواره در حال ابداع و نوآوری هستند و در تدوین برنامه‌ها و مأموریت‌های سازمانی بهتر عمل می‌کنند و با استفاده از خلاقیت خود، از هر فرصتی برای کارآفرینی استفاده می‌کنند و یک کالا را با ارزش افزوده بیشتری در خدمت مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند.

وی، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی را از ضروریات حال حاضر جامعه امروزی برشمرد و افزود: حمایت از کارآفرینی موجب گردآوری پس‌اندازهای عمومی بی‌هدف و سرگردان جامعه می‌شود که نتیجه آن منجر به ایجاد اشتغال وسیع و افزایش ثروت در جامعه خواهد شد.

علایی حمایت از کارآفرینان را از جمله برنامه‌های این شرکت برشمرد و اظهار داشت: برگزاری تورهای صنعتی، حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، عارضه‌یابی موانع تولید، شناسایی و رفع نیازهای فناورانه، آموزش شاغلین از جمله برنامه‌های این شرکت برای حمایت از کارآفرینان و واحدهای تولیدی بوده است که امیدواریم با تداوم این نوع حمایت‌ها، در جهت افزایش تولید و اشتغال استان حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در ادامه داد: مطمئناً در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است تلاش خواهیم کرد با عمل به شعار سال و با همراهی واحدهای تولیدی، الگوهای حمایتی مختلفی را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم تا زمینه‌های حضور کارآفرینان در عرصه تولید فراهم شود.

کد خبر 746919

دیگر خبرها

  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • روز ملی کارآفرینی روز مردمان خالق ارزش است
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • مراکز نوآوری و کارآفرینی دسته بندی می‌شوند
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مهاباد
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد