Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  سعید الرضا اسلامی مسئول حفاظت آزمون سراسری در دانشگاه دامغان ضمن بیان اینکه وقوع زمین‌لرزه در شهر دامغان و درست زمان برگزاری کنکور باعث ایجاد مشکلاتی شد، گفت: جمعی از داوطلبان کنکور دامغانی نسبت به وقفه و اضطراب به دلیل وقوع زلزله ۳.۷ ریشتری روز پنج‌شنبه گذشته ۱۳ تیر هنگام آزمون کنکور اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به وقوع زلزله در هنگام آزمون سراسری روز پنج‌شنبه ۱۳ تیر در دامغان مراتب ترس و اضطراب زلزله در بین شرکت‌کنندگان در آزمون به سازمان سنجش کشور مکاتبه شد.

مسئول حفاظت فیزیکی آزمون سراسری در دانشگاه دامغان در ادامه ابراز داشت: هنگام برگزاری آزمون رشته‌های ریاضی و فیزیک و علوم انسانی و در ساعت ۱۱ صبح شاهد وقوع زلزله در محل سالن‌های برگزاری آزمون بودیم که چندثانیه‌ای اختلال ایجاد و در بقیه سالن‌ها نیز دانشجویان از سر جای خود بلند نشدند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه داوطلبان زمین‌لرزه را احساس کردند و زمان کوتاه بود در بعضی از سالن‌ها دانش آموزان به سمت درب خروجی حرکت کردند که مانع از خروج شدند و برگشتند و تمام این موارد کمتر از یک دقیقه طول کشید و بلافاصله آرامش برگشت.

اسلامی افزود: بر اساس سامانه پایش تصویری اختلالات محیطی در محل برگزاری آزمون سراسری نداشتیم و داوطلبان کار خودشان را انجام دادند و ۵۰ درصد دانش آموزان نیز هم برگه خود را هم تحویل داده بودند.

انتهای پیام / م

تقارن کنکور و زلزله در دامغان 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سنجش کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ تمدید شد

آخرین فرصت ثبت‌نام متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش ایسنا، پیرو اطلاعیه‌های ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ و ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ و انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) (منتشر شده در ۶ فروردین ۱۴۰۳) با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که تا تاریخ تعیین شده (۱۴۰۳/۰۱/۱۶) به دلیل تعطیلات عید نوروز موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که از روز چهارشنبه به‌تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ تا پنجشنبه به‌تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند؛ لذا داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند.

لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

ضمناً برای داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها وجود ندارد.

یادآوری می‌شود نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنجشنبه ۷ تیر و جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین
  • زمان‌ بندی برگزاری نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت در گروه‌های تقلب‌رسان
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت داوطلبان در گروه‌های مدعی تقلب
  • هشدار سازمان سنجش درباره استفاده از ابزارهای تقلب در کنکور
  • رئیس شورای حفاظت آزمون‌: هیچ کنکوری متقلبی وارد دانشگاه نمی شود
  • کنکوری‌های متقاضی ترمیم معدل بخوانند
  • مهلت ثبت‌نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید دوباره ثبت‌نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳