Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@16:05:38 GMT

نونهالان قمی قهرمان لیگ دسته یک فوتسال کشور شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۵۴۷۹

نونهالان قمی قهرمان لیگ دسته یک فوتسال کشور شدند


نونهالان سوهان محمد سیما روز گذشته در سالن شهید حیدریان قم، قهرمان لیگ دسته یک فوتسال کشور شدند.
به گزارش ایسنا منطقه قم، تیم فوتسال نونهالان سوهان محمدسیما روز گذشته با پیروزى ٩بر٥ برابر ثامن الحجج سبزوار موفق شدند براى اولین بار قهرمان بالاترین سطح مسابقات نونهالان کشور شوند.
تیم محمد سیما در نیمه اول بازى با سه گل از حریف پیش افتاد اما تیم حریف تا پایان نیمه اول بازى را به تساوى کشید تا نیمه دوم همچنان براى هر دو تیم سخت و نفسگیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم محمد سیما در همان ابتداى نیمه دوم سه گل دیگر وارد دروازه تیم حریف کرد تا بیش از پیش به قهرمانى نزدیک شود، در ادامه تیم سبزوار به سیستم پاور پلى رو آورد و در نهایت با دریافت سه گل دیگر و زدن ٢گل به محمد سیما با نتیجه ٩بر٥شکست خورد تا محمد سیما قهرمان این دوره باشد.
نونهالان سوهان محمد سیما در بازى نیمه نهایى نیز با نتیجه ٧بر١ تیم شاهین ازنا را شکست داده بودند.
این مسابقات که از روز یکشنبه ٩تیرماه به میزبانى استان قم در سالن شهید حیدریان آغاز شده بود با قهرمانى نونهالان قمى روز شنبه ١٥تیر ماه پایان یافت.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان قم فوتسال قم قهرمان نونهالان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد خفیف ایران در نیمه نخست مقابل افغانستان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  در روز دوم از رقابت های فوتسال جام ملتهای آسیا تیم ملی فوتسال ایران به مصاف افغانستان رفت که این بازی در نیمه نخست با تک گل مهدی کریمی به سود ایران به پایان رسید.

ترکیب ابتدایی ایران: باقر محمدی، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان سمنان
  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • برد خفیف ایران در نیمه نخست مقابل افغانستان
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • سه ایرانی در لیگ جهانی کاراته کامبت
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان
  • مرور خاطرات با ستاره بازى ايران - كره