Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شهردار گوانگ‌ژو گفت: نشست و گفت‌وگو با مدیران و بازدید از شهر گرگان نشان داد که می‌توانیم در آینده همکاری‌های مشترک بیشتری در بخش‌های مختلف داشته باشیم. به طور قطع همکاری در مسائل فرهنگی و گردشگری می‌تواند برای هر دو طرف اثرگذار باشد. ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، گائو یایو ظهر امروز در نشست با مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی گرگان اظهارداشت: نشست و گفت‌وگو با مدیران و بازدید از شهر گرگان نشان داد که می‌توانیم در آینده همکاری‌های مشترک بیشتری در بخش‌های مختلف داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور قطع همکاری در مسائل فرهنگی و گردشگری می‌تواند برای هر دو طرف اثرگذار باشد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های متعدد در گوانگ‌ژو و امکان حضور گرگانی‌ها در آنها گفت: همه ساله در ماه دسامبر چند نمایشگاه از جمله نمایشگاه هنر و صنایع دستی برگزار می‌شود که از مدیریت شهری گرگان برای حضور در این نمایشگاه‌ها به صورت رسمی دعوت خواهیم کرد.

توسعه اقتصادی و گردشگری گرگان با افزایش همکاری‌های مشترک شهرداری‌های گرگان و گوانگ‌ژو چینتفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری‌های گرگان و گوانگ‌ژو چین اجرایی می‌شودخانه تجارت جمهوری آذربایجان در چین آغاز به کار کرد

قائم مقام شهردار گوانگ ژو بیان داشت: گوانگ ژو در رشته‌های تیراندازی، شنا و وزنه‌برداری ظرفیت های خوبی هستیم اما در بسکتبال باتوجه به ظرفیت گرگان باید از مدیریت شهری اینجا کمک بگیریم.

وی درباره برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان شهرداری گرگان گفت: همه ساله دوره‌های آموزشی یک هفته ای در گوانگ ژو برگزار می‌شود که افرادی از 40 شهر چینی و خارجی در آن حضور پیدا می‌کنند که امکان حضور مدیران شهری گرگان نیز فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه اقتصادی و افزایش روحیه امید و اعتماد راهبرد دولت در سال نو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در اولین وبینار رییس جمهور که در قالب شورای اداری با حضور اعضای دولت، استانداران و مدیران ارشد دولتی در کشور برگزار شد گفت : مواردی که رییس جمهور در این جلسه بر آن تاکید داشتند ، در ادامه صحبت‌های رهبر انقلاب در خصوص شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم بود.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه حضور بازرگانان خوزستان در بازار‌های داخل و خارج کشور می‌تواند به جهش تولید کمک کند گفت: بازرگانان خوزستانی می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های استان، محصولات را به بازار‌های خارجی و داخلی عرضه کنند تا ارزآوری بیشتری برای توسعه اقتصادی کشور و تولید داشته باشیم.

او با دعوت از اتاق‌های بازرگانی خوزستان و دیگر استان‌ها و کشور‌ها برای توسعه سرمایه گذاری در استان و کشور گفت: مدیران اقتصادی خوزستان باید با همکاری هم برای به دست آوردن بازار‌های جدید در سال جاری اقدام فوری انجام دهند.

حسینی محراب با اشاره به اینکه راهبرد اصلی دولت در سال جدید افزایش اعتماد عمومی و ایجاد امید در جامعه است گفت: اعتماد یعنی به مردم نقش دادن تا در تصمیم گیری‌ها نقش داشته باشند و از نخبگان، حوزویان، دانشگاهیان، دانش بنیان‌ها و بزرگان دعوت کنیم تا با همکاری آنها مشکلات مرتفع شود.

استاندار خوزستان افزود: با حضور مردم امید و اعتماد در کشور تقویت می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های فرهنگی شهرداری باید در تمام مناطق شهر گسترش یابد
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • گام نخست باشگاه هسته‌ای بریکس با حضور ایران
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • توسعه گردشگری شهری با «تهران کارت»
  • بوشهر میزبان انبوه مسافران نوروزی/مراکزاقامتی و تفریحی توسعه یابد
  • استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شهرداری قرق در معرفی استان در نوروز ۱۴۰۳
  • توسعه اقتصادی و افزایش روحیه امید و اعتماد راهبرد دولت در سال نو