Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام کرد: مهلت پرداخت هزینه جهت ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی آتش‌نشانی‌های سراسر کشور، در روز سه‌شنبه ۱۸ تیرماه به پایان می‌رسد و پس از آن امکان واریز وجه برای ثبت نام وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، سید عزیز آشنا با اعلام این مطلب، گفت: تا کنون بیش از ۷۰ هزار نفر در آزمون استخدام پیمانی شهرداری‌ها ثبت نام کرده‌اند و مهلت واریز وجه در تاریخ ۱۸ تیرماه به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: افرادی که تا تاریخ ۱۸ تیرماه وجه ثبت نام را واریز می‌کنند، فرصت خواهند داشت تا پایان روز ۱۹ تیرماه نسبت به تکمیل ثبت نام خود و بارگذاری مدارک مورد نیاز بر روی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir اقدام کنند.

آشنا افزود: همچنین افرادی که تا پایان روز چهارشنبه ۱۹ تیرماه نسبت به تکمیل ثبت نام خود و دریافت کد رهگیری اقدام می‌کنند، تا پایان روز ۲۰ تیرماه ۹۸ فرصت دارند تا در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات خود از طریق مراجعه به پروفایلشان در سایت www.hrtc.ir اقدام کنند.

بر اساس اعلام مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، آزمون مشاغل آتش‌نشانی برای چهار شغل آتش‌نشان، راننده وسایل نقلیه تندرو سنگین، کاردان آتش‌نشان و کارشناس آتش‌نشان در تاریخ ۱۸ مردادماه ۹۸ برای استخدام حدود ۴۰۰۰ نفر به صورت پیمانی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

علاقمندان برای دریافت دفترچه راهنمای آزمون و اقدام جهت ثبت نام می‌توانند به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی آزمون استخدامی آتش نشاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مهدی رهنما معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در نخستین جلسه ستاد شاهد و ایثارگر استان خراسان رضوی با بیان فعالیت‌های ستاد شاهد و ایثارگر این واحد دانشگاهی اظهار کرد:‌ با بهرمنده از مراجع تصمیم‌ساز شاهد اقدامات مهم و ارزنده‌ای برای حل مشکلات ایثارگران هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات شاخص این واحد دانشگاهی گفت: واحد تربت‌حیدریه با بیش از۴ هزار و ۳۰۰ دانشجو، حدود ۴۰ درصد از متقاضیان تحصیل در آموزش عالی تربت‌حیدریه و شهرستان‌های همجوار در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

محمد حاتمی افزود: خدمت به خانواده‌ شاهد و ایثارگر افتخاری بوده و وظیفه ما تا حد امکان برطرف کردن مشکلات تحصیلی آنان است.

دنیا فهمیده که انقلاب اسلامی ایران هیچ تهدیدی هراس ندارد

مسئول امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز عنوان کرد:‌ دنیا فهمیده که انقلاب اسلامی ایران قوی از هیچ تهدید نظامی، امنیتی و اقتصادی هراسی ندارد و این برای ما ارزشمند است.

عابدین عابدی با تأکید زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اضافه کرد:‌ خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران سعادتی است که نصیب ما شده و باید برای حل مشکلات آموزشی و ابهامات بخشنامه‌ای این قشر تلاش کنیم.

وی هدف از برگزاری این جلسات را آگاهی و آشنایی با فعالیت‌های سایر واحد‌های دانشگاهی دانست و از برگزاری جلسات مشترک با معاونان فرهنگی و مسئولان ستاد شاهد و ایثارگر استان در آینده خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است
  • اعلام برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزگاری
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد
  • جزئیات آغاز ثبت نام ترمیم معدل ۱۴۰۳ + چگونگی ثبت‌نام و هزینه