Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، كاروان 20 نفره خادمان حرم رضوی با عنوان «زیر سایه خورشید» در قالب 4 گروه 5 نفره از ابتدای دهه كرامت تاكنون در استان فارس حضور دارند.
امروز، 16 تیرماه و در پنجمین روز حضور این كاروان، گروه‌های مختلف در 4 شهرستان بوانات، كازرون، لامرد و استهبان حضور داشته و به اجرای برنامه می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه یك در شهرستان بوانات، گروه دو در شهرستان كازرون، گروه سه در شهرستان لامرد و گروه چهار در شهرستان استهبانات امروز حضور دارند.
حضور در بیمارستان‌ها و مراكز درمانی، اجرای برنامه‌های شادمانه كودكان، برگزاری مسابقات فرهنی مختلف، بازدید از مراكز نیروهای مسلح، حضور در نماز جمعه، دیدار با منتخبین تشكل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی و غیره از جمله برنامه‌های حضور این كاروان‌ها در شهرستان‌های مختلف است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي كاروان زير سايه خورشيد شهرستان هاي فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاونت پرورشی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: به مناسبت هفته سلامت، زنگ ورزش در مدارس شهر و روستاهای این شهرستان نواخته شد و دانش آموزان با اجرای حرکات ورزشی آغاز این هفته را جشن گرفتند.
مویدی افزود: این برنامه به صورت نمادین در آموزشگاه حسین الهاشمی شهر بیضا برگزار شد و قرار است برنامه های ورزشی و آموزشی به این مناسبت در بیضا برگزار شود.
وی بیان کرد: برپایی نمایشگاهی از انواع وسایل ورزشی و غذاهای سنتی از دیگر برنامه های این مراسم در شهرستان بیضا بود.
شهرستان بیضا در شمال غرب فارس و در فاصله 30 کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا
  • برگزاری ششمین کنگره شعر ملی خلیج فارس در هندیجان