Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@04:25:05 GMT

سید جلال، یک سال دیگر با پرسپولیس (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۵۶۱۵

کاپیتان تیم پرسپولیس در لیگ نوزدهم نیز همراه سرخپوشان خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات پیش فصل خود را برای لیگ نوزدهم همراه با گابریل کالدرون پیگیری می کند. دیروز اولین جلسه تمرینی پرسپولیس با سرمربی جدیدش بود که هواداران و اهالی رسانه اجازه حضور در آن را داشتند.

 

پیش از شروع تمرین دیروز، گابریل کالدرون با خبرنگاران صحبت کرد و به سوالات آنها پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او زمانی که با سوال درباره لیست خروجی پرسپولیس مواجه شد و نام نفراتی از جمله سید جلال حسینی را شنید، با ناراحتی گفت: چرا این سوال را می پرسید؟ من تازه سه روز است که همراه تیم هستم و در این مدت کوتاه اسم هیچ بازیکنی را به باشگاه نداده ام.

 

در تمرین روز گذشته هم سید جلال یکی از پرتلاش ترین بازیکنان بود و با انرژی بسیار زیادی دستورات کالدرون و همکارانش را اجرا می کرد. او در دقایقی از تمرین ویژه روز گذشته هم بار دیگر نقش لیدری را برای تیمش ایفا کرد. میانجی گری برای پذیرفته شدن فرشاد احمدزاده از سوی هواداران پرسپولیس اقدام مهمی بود که حسینی تقریبا با موفقیت آن را انجام داد.


به نظر می رسد باقی ماندن سید جلال، کاپیتان فصل های درخشان پرسپولیس، مسجل است و این بازیکن باتجربه در لیگ نوزدهم نیز بازوبند کاپیتانی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را به بازو خواهد بست.

 

 

 

 

سید جلال حسینی نقل و انتقالات 1398 پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید جلال حسینی نقل و انتقالات 1398 پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال

مدافع تیم فوتبال تراکتور حداقل یک ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمحمد حسینی مدافع تیم فوتبال تراکتور در بازی برابر ذوب‌آهن از ناحیه همسترینگ آسیب دید، مصدومیتی که منجر به دوری او از میادین خواهد شد.

خمس از تراکتور جدا شد

 

این مصدومیت باعث می‌شود تا حسینی حداقل یک ماه از میادین فوتبال دور باشد. با این آسیب‌دیدگی حسینی حداقل بازی با نساجی، ذوب‌آهن، استقلال و فولاد را از دست خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجامت بیمه شد
  • (ویدئو) نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در «جنگل آسفالت»!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • طلب نجومی جلال الدین ماشاریپوف از استقلال
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید
  • امیررضا رفیعی با سه کلین شیت در سه بازی خودنمایی کرد؛ حسینی همچنان در صدر
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال