Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش تجلیل از زحمتکشان طرح ملی مدارس عاری از پوسیدگی دندان در شهرستان نمین با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، فرماندار و مسئولان ادارات و شورای شهرستان نمین برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این همایش گفت: در برنامه طرح تحول توجه ویژه ای به بهداشت دهان و دندان دانش آموزان مدارس ابتدایی شده و خوشبختانه پس از حضور وزیر بهداشت در جشن عاری از پوسیدگی دندان که اردیبهشت ماه امسال در شهرستان نمین صورت گرفت این امر با قوت بیشتری از سوی کارشناسان در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرت اخوان اکبری تصریح کرد: بدین منظور جهت تقدیر از فعالان این عرصه که در موفقیت این طرح تلاش نمودند همایش تجلیل برگزار شد تا از خدمات و زحمات ارزشمند آنها تقدیر شود.

وی ضمن تقدیراز فعالان عرصه بهداشت متذکر شد: شهرستان نمین به صورت طرح پایلوت کشوری در مدارس عاری از پوسیدگی دندان فعالیت قابل توجهی داشته و باعث ارتقای شاخص بهداشت دندان در سطح استان شده است.

کد خبر 4660379

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت روز آزمایشگاه، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز با حضور در آزمایشگاه مرکز بهداشت از کارکنان زحمتکش این مرکز با اهدای شاخه گل قدردانی کرد.

مختاری گفت: تلاشگران علوم آزمایشگاهی با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا و با فداکاری و گذشت، سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و سلامت جامعه صرف کرده اند. 

وی افزود: توجه به نقش و اهمیت دادن به جایگاه فعالان آزمایشگاهی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و ارتقای خدمات این حوزه بسیار موثر و اثربخش است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز اظهار داشت: بدون شک روز آزمایشگاه، روز سپاس از جان‌ها و اندیشه‌های والایی است که در پویایی نظام سلامت خالصانه تلاش می‌کنند و جامعه بزرگ آزمایشگاهیان، دیده بانان گمنام عرصه‌های سلامت کشور هستند که در راه اعتلای سلامت جامعه همواره می‌کوشند.

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات حفاظتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش بعد از کنکور ابلاغ می‌شود
  • برای جلوگیری از سرطان روده مسواک بزنید
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • برگزاری جشنواره بهداشت دهان و دندان در برخوار
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز