Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به شعارها، اهداف و آرمان های شورای پنجم، گفت: 13 عضو شورا در خصوص آرمان هایی که دارند یکدست هستند.

به گزارش ایلنا، عباس زارع در صد و پنجاه و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: بنا به دلایل مختلف، مردم به صورت ویژه به شورای پنجم رای دادند که این موضوع باید درک همه ما و مدیرانی باشد که با ما کار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاملا مشخص است که مردم با چه هدفی ما را انتخاب کردند  و چه انتظاراتی دارند و ما باید چه مسیری را دنبال کنیم.

این عضو شورا با تاکید بر این موضوع که شهردار را اعضای شورا انتخاب می کنند، گفت: کسی نباید منت بگذارد که شهردار را من انتخاب کردم شهردار متعلق به شوراست و در برابر صرفا شورا و مقام های قضایی پاسخگوست و لا غیر.

وی ادامه داد: شورا در مقابل هیئت تطبیق، هیئت حل اختلاف و محاکم قضایی پاسخگو است و افراد دیگر حق ندارند از شورا پاسخی مطالبه کنند و شهردار به عنوان عضو 14 شورا باید از این موضوع حراست کند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه ما 13 نفر در خصوص آرمان هایی که با هم داریم یکدست هستیم، عنوان کرد: در انتصابات نیزاین موضوع باید مد نظر گرفته شود و هرکسی که سالم است باید به عنوان مدیر خدمت رسان مردمی انتخاب شود.

وی اضافه کرد: مردم برخی ویژگی ها را نمی خواستند و برخی شعارها را پذیرفتند، اگر به این موارد توجه نکنیم مردم را ناامید کردیم.

رییس شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از صحبت های خود به ضرورت ارایه برخی موارد از سوی شهرداری به شورا اشاره کرد و گفت: یکی از چالش های مهم شهرداری در ابتدای دوره ای که باهاش مواجه بودیم بدهی های معوقه شهرداری کرج است که باید به این چالش به صورت ویژه بپردازیم.

میزان دقیق و به روز شده بدهی های بانک شهر، میزان دقیق سود ماهانه تسهیلات اخذ شده، میزان بدهی شهرداری به سایر طلبکاران، اقدامات انجام شده در خصوص بازپرداخت یا تهاتر تسهیلات و بدهی ها، برنامه های پیش رو جهت تهیه تکلیف بدهی ها  با ارایه زمانبندی مناسب و میزان مطالبات ثبت شده از دولت و نهادهای عمومی از جمله مواردی بود که زارع خواستار ارائه این موارد از سوی شهردار شد.

زارع همچنین از شهردار خواست تا تعداد پرونده های حقوقی منجر به تامین مالی یا بدهی های معوقه شده است و میزان چک های معوقه و گزارش اقدامات انجام شده به تفکیک منطقه و تعداد چک و میزان وصول و اعلام برنامه و شیوه های وصول را به شورا ارائه کند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال چک شورای اسلامی شهر شهرداری مد شورا قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده فلسطین در شورای امنیت: هیچ دولتی نباید مصون از مجازات باشد/ نماینده تل‌آویو تهدید کرد

نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در شورای امنیت طی سخنانی در نشست امروز سازمان ملل درباره عضویت کامل فلسطین تأکید کرد «مردم فلسطین همواره قربانی حوادث و تصمیمات بین‌المللی بوده‌اند که نقشی در آن نداشته‌اند.»

نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین ادامه داد: هرکسی که مانع از تصمیم‌گیری برای عضویت کامل ما شود، به افزایش شانس صلح در منطقه ما کمک نمی‌کند. اعطای عضویت کامل به فلسطین بخشی از بی‌عدالتی تاریخی علیه ملت فلسطین را از بین می برد. ما حق عضویت کامل را با تصمیم بین المللی داریم نه از طریق مذاکره. اینکه ما مشغول تلاش برای عضویت کامل فلسطین هستیم، باعث نمی‌شود جنگ همه جانبه‌ای که در غزه در حال وقوع است را فراموش کنیم.

وی در ادامه با اشاره به حملات صهیونیست‌ها به فلسطینیان در کرانه باختری افزود: اکثریت باریکه غزه غیرقابل سکونت شده است.حملات شهرک نشینان علیه فلسطینیان در کرانه باختری و بیت المقدس در حال افزایش است.

نماینده رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در شورای امنیت تصریح کرد: جامعه جهانی نباید اجازه دهد هیچ دولتی بالاتر از مجازات باشد. مسئولیت جنگ بر عهده کشورهایی است که «اسرائیل» را مسلح می کنند.

نماینده رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی گفت: «تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه قدرت و دولتی ندارد، پس چگونه شورا امروز می‌تواند به عضویت کامل آن رای دهد؟»

وی تأکید کرد شورای امنیت بدون اینکه حماس را محکوم کند، اکنون در حال آماده شدن برای رای گیری در مورد عضویت کامل فلسطین است.

نماینده رژیم صهیونیستی در شورای امنیت سازمان ملل مدعی شد: «هرگونه تصمیم برای اعطای عضویت کامل به فلسطین، آغاز فروپاشی نظام سازمان ملل خواهد بود.»

نماینده صهیونیستی افزود: «این شورا همچنان در مورد غزه صحبت می‌کند و اصطلاحاتی مانند حقوق بشر را تکرار می کند و به هیچ چیز دیگری اهمیت نمی دهد. این شورا بر هیچ بحران فوری جهانی مانند اوکراین یا سودان تمرکز نمی کند و تنها به غزه می پردازد. رفتار این شورا فقط در خدمت سنوار و ایران است.

این نماینده صهیونیست تهدید کرد: «اگر تصمیم برای عضویت کامل فلسطین اتخاذ شود، هر گونه مذاکره در مورد حل و فصل پیچیده خواهد شد.»

وی در ادامه سخنان تند خود علیه شورای امنیت گفت: اگر تصمیم برای عضویت کامل فلسطین اتخاذ شود، این شورا تروریستی خواهد بود نه شورای امنیت.هرگونه تصمیم برای اعطای عضویت کامل به یک رژیم تروریستی، آغاز فروپاشی نظام سازمان ملل خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • نماینده فلسطین در شورای امنیت: هیچ دولتی نباید مصون از مجازات باشد/ نماینده تل‌آویو تهدید کرد
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی