Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وزارت بهداشت، سعید نمکی روز یکشنبه در این پیام افزود: بار دیگر با دست توانمند و مهربان بهورزان، کارشناسان بهداشتی، مراقبان سلامت، پرستاران، ماماها، کارشناسان فوریت‌های پزشکی، دندان پزشکان، داروسازان و پزشکان عالی قدر، با همدلی و وفاق مثال زدنی بسیج جامعه پزشکی، بهداری نیروهای مسلح، سازمان نظام پزشکی، انجمن داروسازان، سازمان نظام پرستاری، جمعیت هلال احمر و سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و همراهی هنرمندانه اصحاب فرهنگ و هنر، اهل قلم، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های گروهی، فعالان شبکه‌های اجتماعی، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و با مشارکت هوشمندانه مردم فرهیخته، حماسه‌ای به عنوان بسیج ملی کنترل فشارخون خلق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دستاوردی سترگ که در تاریخ نظام سلامت این سرزمین بی سابقه است، حرکتی ستودنی که سنجش و ثبت فشارخون بیش از ۳۰ میلیون نفر از هموطنان و شناسایی بیش از ۳ میلیون نفر موارد جدید نیازمند مراقبت را همراه داشت.

علی رضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت نیز در پیامی به مناسبت پایان پویش ملی کنترل فشار خون نوشت: امروز در سایه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های رئیس جمهوری اسلامی ایران و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از نزدیک به دو ماه تلاش مجدانه و ایثارگرانه جمع بزرگی از زنان و مردان این مرز و بوم حرکت عظیم بسیج ملی کنترل فشارخون با موفقیتی چشمگیر به پایان رسید. این بسیج ملی با مشارکت فعال کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها، نیروهای مسلح، سازمان‌های مردم نهاد و در یک کلام کل نظام، بدون وقفه و در جای جای کشورمان از دوردست‌ترین روستاهای مرزی تا مراکز کلان شهرهای کشور به مرحله اجرا در آمد.

معاون وزیر بهداشت بیان کرد: ثبت فشارخون بیش از ۳۰ میلیون نفر از هموطنان در این بسیج ملی و آگاه سازی فراگیر و مشارکت فعال مردم برای گام نهادن در مسیر ارتقای سلامت برگ زرینی است که بر تارک نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران خواهد درخشید.

رئیسی نوشت: بی تردید نتایج پایش این حرکت عظیم ملی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و حرکت در مسیر توسعه کشور با توجه به ابعاد و مختصات آن نقش به سزایی خواهد داشت. اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از یکایک همکاران و دست اندرکاران مجری بسیج ملی کنترل فشار خون از همه مردم شریف ایران به خاطر حمایت پرشور و تاریخ سازشان از نظام سلامت کشور سپاس‌گزاری می‌کنم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح ملی کنترل فشار خون فشار خون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی منجر به توسعه تولید و اشتغال می شود

ایسنا/کردستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه موضوع پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی استان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: پایش و عارضه یابی در راستای کمک به رفع واحدهای تولیدی است.

بختیار خلیقی امروز دوشنبه(۲۷ فروردین) در جلسه کمیته پایش و عارضه یابی واحدهای تولیدی استان کردستان، اظهار داشت: طرح پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی در استان با هدف شناسایی موانع تولید، افزایش ظرفیت واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال اجرایی می شود.

وی افزود: با توجه به شعار سال فعال سازی واحدهای راکد امری ضروری است و انتظار می رود با مشارکت بخش خصوصی و همکاری بخش دولتی در این راستا گام های جدی برداریم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: تقویت و ارتقاء جلسات تسهیل و رفع موانع تولید یکی از اهداف کمیته پایش و عارضه یابی است.

خلیقی یادآور شد: ورود به بحث پایش و عارضه یابی نشان از تغییر رویکرد در راستای رفع مشکلات است و نتیجه پایش باید تبدیل به نقشه راه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در حال حاضر ۸۵ درصد واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت ثبت نام کرده اند و ۱۵ درصد در این سامانه خود اظهاری را انجام نداده اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: خود اظهاری واحدهای تولیدی منجر به ورود بحث پایش و عارضه می شود و تسهیلگری در خصوص رفع موانع واحدهای تولیدی ایجاد می شود.

خلیقی اظهار داشت: در مجموعه مدیریت استان بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذار فراهم شده است و این نوید بخش توسعه استان است.

وی افزود: یکی از مطالبات جدی استان کمبود زمین در خصوص شهرک های صنعتی است و انتظار می‌رود با پیگیری‌ها و برنامه ریزی‌های صورت گرفته شاهد رفع این مشکل باشیم.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۷ میلیون نفر دیگر وارد برنامه سلامت خانواده می شوند
  • چگونه از ابتلا به فشار خون پیشگیری کنیم؟
  • طرح پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در کردستان اجرایی می‌شود
  • پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی منجر به توسعه تولید و اشتغال می شود
  • دکتر مرندی، چهره مؤثر در حوزه بهداشت و درمان کشور
  • بزرگترین سرمایه نظام سلامت، منابع انسانی است
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوز‌های استخدامی
  • سفر مدیرکل دفتر مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت به ایران
  • پایش مستمر رودخانه‌ها به منظور کنترل برداشت‌های غیر مجاز