Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

انوشیروان محسنی بندپی در هفتاد و چهارمین شورای مسکن استان تهران پس از ارائه گزارش در خصوص روند اجرای مسکن مهر در سطح استان تهران، گفت: دلیلی برای کم کاری دستگاه‌های خدمت رسان در شهرهای جدید وجود ندارد و تمامی مصوبات شورای مسکن استان تهران باید به طور دقیق اجرایی شود.

وی افزود: مصوبات شورای مسکن استان تهران برای تمامی دستگاه‌ها و به ویژه دستگاه‌های ذیربط در شهرهای جدید لازم الاجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند واگذاری مسکن مهر بسیار زمان‌بر و فرسایشی شده است و افراد متقاضی این واحدها عمدتاً قشر ضعیف جامعه هستند. لذا باید اقدامات مؤثری در خصوص روند واگذاری این واحدها انجام شود.

استاندار تهران با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات شورای مسکن به صورت ماهانه برای تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر تا پایان سال جاری گفت: هر دستگاهی بنا به ماهیت وظایف تخصصی خود را باید انجام دهد و در این حوزه پای کار باشد. همه دستگاه‌ها باید تعهدات خود را در زمینه تبدیل مسکن مهر عملی کنند. نیت همه ما باید معطوف به این باشد که روند تحویل واحدهای مسکن مهر در استان تهران شتاب بگیرد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: مسکن مهر استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال سلاح به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزرای خارجه اتحادیه اروپا بار دیگر در نشست عادی شورای اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ، جنگ‌های جاری در اوکراین و خاورمیانه را مورد بررسی قرار خواهند داد.

تاس نوشته است که در آستانه این اجلاس، یکی از دیپلمات‌های عالیرتبه اتحادیه اروپا به خبرنگاران گفت که وزرای خارجه اروپایی موضوع تحویل فوری سامانه‌های پدافند هوایی و ضدموشک به اوکراین شامل سامانه پاتریوت را مورد بررسی قرار خواهند داد. وزرای دفاع اتحادیه اروپا نیز به این بحث ملحق می‌شوند.

به گفته وی، شورای اتحادیه اروپا همچنین مساله استفاده از دارایی‌های مسدودشده روسیه به نفع و در راستای کمک به کی‌یف را به بحث می‌گذارد.

درباره خاورمیانه نیز، وزرای خارجه اتحادیه اروپا به‌دلیل آنچه «تنش اخیر در منطقه پس از حمله هوایی اسراییل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و حمله‌های تلافی‌جویانه تهران» خوانده شده است، اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران را ارزیابی خواهند کرد. همچنین به نوشته تاس، وزرای خارجه اتحادیه اروپا بر روی یافتن راه‌حلی برای حل و فصل جنگ غزه نیز تمرکز خواهند کرد.

کد خبر 6085113

دیگر خبرها

  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • تشریح روند ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • ارسال سلاح به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران