Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با علی پروین، پیشکسوت این تیم، اظهار کرد: قبل از هر چیز باید مراتب احترام خودم را به ایشان بابت سابقه ورزشی‌شان اعلام کنم. ایشان فرد بزرگی در فوتبال ایران است و فردی بوده که مسئولیت بزرگی را در مدت‌های زیادی داشته‌اند. خیلی خوب است که دوستانی مثل ایشان به من کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این بابت خوشحالم. باید از ایشان تشکر کنم. باعث افتخار است که فردی مثل پروین از من حمایت می‌کند.

کالدرون در مورد داربی بین پرسپولیس و استقلال هم بیان کرد: اولین انگیزه من این است که تیم دوباره قهرمان شود. با توجه به تجربه‌هایی که در دیگر کشورها دارم می‌دانم داربی بسیار مهم است و برد در این بازی لذت بیشتری برای هواداران دارد. من کار می‌کنم که همیشه برنده باشیم. برای من هم برد در داربی مزه بیشتری دارد.

او در پاسخ به این پرسش که چه قدر از پیشکسوتان پرسپولیس شناخت دارد، گفت: اولین چیزی که من اینجا فهمیدم این است که پرسپولیس مثل یک خانواده است. با توجه به اینکه من احساس حضور در فینال جام جهانی را تجربه کردم، این مسیر رفتن تا بالا را می‌شناسم؛ مسیر یعنی کار، فروتنی و روحیه خانوادگی. من این روحیه خانوادگی را اینجا احساس می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره امکانات شرکت پیشکسوتان پرسپولیس هم بیان کرد: من شگفت‌زده شدم. در کشور من نیز به پیشکسوتان احترام می‌گذارند و این کار باعث خوشحالی من است چون می‌بینیم که برای پیشکسوتان شأن و جایگاهی قائل شده‌اند. به باشگاه پرسپولیس به خاطر داشتن چنین فلسفه‌ای تبریک می‌گویم.

کالدرون در مورد استفاده از جوانان در تیمش اظهار کرد: در آرژانتین فلسفه قوی وجود دارد که جوانان باید بازی کنند. من اولین باری که به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای بازی کردم ۱۶ سالم بود. دوست د ارم بازیکن جوانی را که پتانسیل دارد ببینم و به او بازی بدهم. مطمئن هستم جوانانی که بتوانند به تیم کمک کنند بیشتر از یک نفر خواهند بود.

او ادامه داد: اولین هدف ما این است که در لیگ، قهرمان شویم. من جاه طلبی مثبت بسیاری دارم. بعد از تجربه‌های بسیار یاد گرفتم باید فروتنانه کار کرد. جاه طلبی باید وجود داشته باشد ولی باید با احترام به رقبا باشد. در مسابقات الان نمی‌توان هیچ تیمی را از قبل برنده حساب کرد. من خودم را فرد برنده‌ای می‌دانم و به خاطر همین اینجا هستم چون پرسپولیس هم تیمی است که می‌خواهد از این هم بهتر شود و جاه طلبی مثبتی دارد. من این مسئولیت را قبول کردم و هیچ موقع خودم را قانع نمی‌کنم. اگر تمریناتم را زیر نظر بگیرید می‌بینید که من آمده‌ام تا جایی که ممکن است برنده شوم.

کالدرون در پاسخ به این پرسش که آیا پیغام‌هایی را که برایش در توئیتر ارسال می‌کنند بررسی می‌کند، بیان کرد: من دیدم که افراد زیادی آن‌جا هستند و نفرات در صفحه من تعدادشان زیاد شد ولی تک‌تک پیغام‌ها را نخواندم. این هم می‌تواند برای بازیکنان مشکل ساز باشد چون که باید بدانند که باید بیشتر از این تمرین کنند.

کد خبر 446914

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس

هاکان سرانجام در شهر میلان به اسکودتو رسید اما این قهرمانی با پیراهن اینتر به دست آمد.

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند. هاکان چالهان اوعلو که برای فتح اسکودتو از میلان جدا شد و به اینتر پیوست، سرانجام در سومین فصل حضور خود در اینتر موفق به قهرمانی در سری آ شد. هاکان با انتشار یک تصویر معنادار در اینستاگرام، این قهرمانی را جشن گرفت. در این تصویر او بدون توجه به شعارهای هواداران میلان که هاکان را خائن و دلقک صدا می زنند، کاپ اسکودتو را در آغوش گرفته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با گزارش روبرتو اسکارپینی / فیلم
  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس
  • اینتر اولین تیم تاریخ سری آ که قهرمانی خود را در دربی مسجل می‌کند
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با شکست همشهری‌ها / فیلم
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد