Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر روز یکشنبه در همایش شهرداران و دهیاران این استان گفت: در سال ۹۶، اعتبار پروژه‌های افتتاح شده ۹۸۰ میلیارد تومان بوده است.

مهرداد ستوده ادامه داد: در سال ۹۷ با مدیریت منابع و برگزاری جلسات کنترل پروژه موفق به افتتاح بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان پروژه در روستاها شدیم.

ستوده تصریح کرد: سال گذشته در بازه زمانی هفته دولت و دهه فجر از دهیاران و شهرداران خواستیم که پروژه‌ها را تکمیل و تحویل دهند و در سال جاری نیز همین برنامه را ادامه می‌دهیم تا پروژه‌های نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال گذشته دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر جزو برترین‌های کشور شد و همچنین دفتر امور شهری استانداری بوشهر در ارائه برنامه مقابله با کم آبی توانست رتبه برتر را در کشور کسب کند.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: شهرداری و دهیاری مؤلفه‌های اصلی توسعه هستند و تمام افراد در هر سطحی که باشند به این دو نهاد مراجعه می‌کنند و باید خدمات صادقانه و واقعی را در این دو نهاد انجام دهیم.

ستوده گفت: به دلیل اینکه ما مدیران با مردم کمتر صحبت می‌کنیم و آنها از خدمات دولت آگاه نمی‌شوند برخی اوقات دولت در جمع کارگزاران خود هم غریبه است.

وی یادآورشد: اگر کاری برای رضای خدا و مردم انجام شود همه درک کرده و قدرشناس خواهند بود و ما مسؤلان باید قدر این فرصت را به خوبی بدانیم و در کنار مردم خدماتی در خور شان آنها انجام دهیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: دومین کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر دی ماه سال جاری با همکاری نیروهای کشوری، لشکری و شورای سیاست گذاری برگزار می شود.

سردار علی رزمجو افزود: کنگره شهدای استان ها به صورت هر ۱۰ سال یک بار به صورت ملی برگزار می شود و کنگره سرداران ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر ۱۴ سال قبل در مرکز استان برگزار شد و در حال حاضر دو ستاد سیاست گذاری به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و ستاد اجرایی کنگره به ریاست استاندار تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: یکی از راه های ماندگاری و اقتدار مکتب حیات بخش اسلام و اهداف و آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، زنده نگه داشتن روحیه ایثار و فداکاری است و در همین راستا ۲۰ کمیته کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر در سال ۹۷ تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

سردار رزمجو با اشاره به پیشرفت و عمران و آبادانی شهرها و روستاها از شهرداران و دهیاران تقاضا کرد: هر کس در حوزه استحفاظی خود و در حد توان خود شهر و روستا را با فضای عطرآگین شهدا مزین کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: انتظار می رود که در شهرها و روستاهای این استان هم عمران و آبادانی و پیشرفت داشته باشیم و هم فضای شهادت و ایثار و مقاومت وجود داشته باشد.

سردار رزمجو ساخت تندیس شهدای شاخص و نصب در معابر عمومی در راستای معرفی بوشهر در مقابله با استعمار و استثمار انگلیس و امریکا و معرفی شهدای استان، نقاشی های ماندگار بر روی ساختمان های مرتفع ورودی، خروجی و داخل شهر به منظور ادامه راه شهدا، نامگذاری خیابان ها، کوچه ها و اماکن فرهنگی، ورزشی به نام شهدا، ترمیم و بازسازی تابلوها و تصاویر شهدا، افتتاح پروژه‌ها به نام شهدای آن محل را از شهرداری‌ها و دهیاری ها خواستار شد.

۷۲۰۸/‏۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: تاکنون با روایت آزادگان، ۱۴ سعید غریب اسارت در خراسان شمالی شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در ستاد استانی کنگره ملی شهدای غریب در اسارت خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری کنگره‌های شهدا بهترین محمل برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای غریب در اسارت در استان افزود: تاکنون از طریق روایت آزادگان، ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی شناسایی شده‌اند که هدف اصلی از برگزاری این کنگره شناسایی و معرفی این شهدا است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تولید سند و مستند از یادواره‌های شهدا را اقدام مهم و مؤثری برای آیندگان در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و تأثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: امروزه بیش از گذشته به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم.

ناهیدی با اشاره به اینکه جنگ‌ها دوره فشرده تاریخ هستند که هم تأثیر در گذشته و هم در آینده یک کشور دارد، عنوان کرد: شهدا محصول معادلات طولانی مدت جنگ هستند؛ شهدا مبانی دینی، مذهبی، تاریخی و ملی کشور را ترویج داده اند.

وی گفت: خراسان شمالی از دورترین مناطق به جنگ بود، اما حضور رزمندگان و تعداد شهدا به نسبت جمعیت آن بیشتر است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی افزود: دخیل کردن دستگاه‌های اجرایی استان در اجرا و برگزاری بهتر این کنگره نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 746956

دیگر خبرها

  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • جوسازی موذیانه مدعیان حمایت از حیوانات و معضل افزایش حیوانات ولگرد
  • کاشت نهال به مناسبت دومین کنگره شهدا در پاتاوه
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود