Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: خبری در فضای مجازی منتشر شده که در آن فردی ادعا کرده است سید غفار دریاباری طلبه مازندرانی که از مهناز افشار شکایت کرده بود در بازداشت به سر می‌برد و صفحه فیک مورد ادعا به این طلبه اختصاص داشت.

احسان خاکزاد شاهاندشتی وکیل این طلبه مازندرانی در گفتگو با به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: سید غفار دریاباری طلبه‌ای که از مهناز افشار شکایت کرده بود هیچگاه بازداشت نشده است و اکنون نیز مشغول ادامه تحصیل و زندگی عادی خود در آمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این فرد نه شاکی دارد و نه اعلام جرمی بر علیه او شده است، افزود: این طلبه مازندرانی همچنان پیگیر شکایت خود از مهناز افشار است.

خاکزاد در خصوص طولانی شدن زمان این پرونده گفت:منتظر اعلام مرجع قضایی صالح برای رسیدگی به این پرونده هستیم.

وکیل این طلبه مازندرانی افزود: دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بابل پس از تشکیل پرونده به شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه در تهران برای قرار تامین کیفری مناسب نیابت قضایی داده بود، اما این شعبه با اعلام اینکه خودش مرجع صالح برای رسیدگی است پرونده را به بابل مسترد کرد.

وی افزود:دادسرای عمومی و انقلاب بابل نظر دادسرای فرهنگ و رسانه را نپدیرفت و معتقد است دادسرای فرهنگ و رسانه تهران باید مفاد نیابتی را برای احضار مهناز افشار انجام دهد.

خاکزاد افزود: پرونده اکنون دوباره به دادسرای فرهنگ و رسانه تهران ارسال شد و به محض تعیین تکلیف برای اعلام مرجع قضایی صالح، روال قانونی شکایت از مهناز افشار را ادامه خواهیم داد.

وکیل طلبه مازندرانی با بیان اینکه دیروز با موکل خود در منزلش صحبت کرده است از فعالان عرصه فضای مجازی خواست اخبار را از خبرگزاری‌های رسمی پیگیری و به شایعاتی که در این خصوص منتشر می‌شود توجه نکنند.

اخبار داغ فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم دانلود قسمت نهم 9 سریال هیولا مهران مدیری مهران مدیری در تدارک ساخت یک برنامه جدید در دبی؟ +عکس پروژه چادری‌هایِ سیگاری برای تخریب محجبه‌ها؟! +عکس برخورد تحقیر آمیز ترامپ با ولیعهد سعودی +فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: بازداشت طلبه مازندرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش طلبه در مدرسه علمیه آیت الله دامغانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت علویون گفت: حوزه علمیه آیت الله دامغانی محدودیت پذیرش ندارد و علاقمندان می‌توانند برای ادامه تحصیل در مقطع سطح یک و دارندگان مدرک سطح ۲ می‌توانند برای ادامه تحصیل در سطح ۳ ثبت نام کنند.

حجت الاسلام علیرضا یوسفی راستگو افزود: هم اکنون ۶۰ طلبه در مدرسه علمیه آیت الله دامغانی در مقطع سطح ۲ در دروس ادبیات عرب، فقه، اصول، آشنایی با علوم قرآنی، مباحث سیاسی، مشاوره و روانشناسی و سطح ۳ تخصصی تربیت کودک و نوجوان و تخصصی تبلیغ را می‌گذرانند.

مدرسه علمیه سفیران هدایت علویون، تاسیس ۱۳۲۳ توسط آیت الله محمد علی دامغانی فرزند شیخ علی دامغانی است.

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • پذیرش طلبه در مدرسه علمیه آیت الله دامغانی
  • قتل همسر پس از اقدام به خودکشی
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • سردار افشار: میراث مرتضی هنر متعهد است/ آوینی فرهنگ ایثار را در قله معرفی کرد
  • چهره جالب بهروز شعیبی وقتی که یک طلبه بود!