Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، هیئت وزیران از زمان بروز این آفت چند ردیف بودجه برای مبارزه با آفات ملخ صحرایی اختصاص داده است.

رئیس جمهور در این جلسه از وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حفظ نباتات و استانداران و سایر عواملی که در مقابله با این تهدید تلاش کرده اند، تشکر کرد.

دکتر روحانی خطر هجوم ملخ‌های صحرایی پس از سیل گسترده امسال را خطر بزرگی ذکر کرد که بخش قابل توجهی از سطح زیر کشت و تولید محصولات باغی و زراعی، مراتع، جنگل‌ها و بیشه زار‌ها را در معرض تهدید قرار داده بود و خوشبختانه با عملیات گسترده و به موقع در سطح ۷۳۵ هزار هکتار از اراضی، در سطح ۹ استان با این تهدید مقابله کردند و خسارات وارده را به حداقل کاهش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

** تصویب دو پیشنهاد ارتباطاتی و مخابراتی در هیئت دولت

دولت در ادامه، «ضابطه انصراف دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت از ادامه فعالیت» را تصویب کرد.

هیئت وزیران همچنین مبلغ حق امتیاز و جریمه‌های قانونی جبران عدم انجام تعهدات دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی را تعیین نمود.

مطابق این تصمیم، مبلغ حق امتیاز لازم برای صدور این پروانه در سال ۱۳۹۸، در کلان‌شهر‌ها ۵۰۰ میلیون ریال، در مراکز سایر استان‌ها به استثنای کلان‌شهر‌ها ۳۰۰ میلیون ریال، در شهر‌های با جمعیت بیش از ۵۰ هزار نفر به استثنای مراکز استان‌ها و کلان‌شهر‌ها ۱۵۰ میلیون ریال، در سایر شهر‌ها ۵۰ میلیون ریال و در روستا‌ها پنج میلیون ریال تعیین می‌شود.

** در ادامه جلسه، هیئت وزیران آیین نامه اجرایی یکی از تبصره های قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور شامل منابع و مصارف هدفمند کردن یارانه ها را مورد بررسی و تصویب قرار داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان خراسان جنوبی رییس جمهوری وزارت جهاد کشاورزی هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ ها شامل کارگران هم می‌ شود ؟

وزیر کار در جمع خبرنگاران به سوالاتی درخصوص طرح فجرانه یارانه، تعطیلی پنجشنبه‌ها برای بخش خصوصی و وضعیت لایحه واگذاری تعیین دستمزد پاسخ داد.

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص طرح کالابرگ الکترونیکی و طرح فجرانه که در مراحل بعدی ادامه یافت، گفت: در رابطه با تداوم طرح نیاز به بررسی مجدد است و مقرر شد که آقای دکتر مخبر محوریت کار را داشته باشند و پیگیری کنند. در بحث کالابرگ هم استقبال بسیار خوب بود؛ هم در مرحله اول مخصوصا در دهک‌های کم درآمد به ویژه دهک اول، دوم، سوم و در مرحله دوم هم استقبال بهتر شد و حتی در مرحله سوم استقبال شتاب بیشتری گرفت.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: ما پیش بینی می‌کنیم که تقریبا بالغ بر ۹۵ درصد از طرح استقبال شود و مردم هم بسیار خوب استقبال کردند و کسبه هم تلاش شان این بود که در کمترین فرصت کار انجام شود.

وزیر کار در پاسخ به سوالی خصوصی تعطیلی پنجشنبه‌ها و اجرای آن بر مشمولان قانون کار و بخش خصوصی، تصریح کرد: این مساله نیاز به قانون دارد، هرچه که قانونگذار تصویب کند لازم الاجرا است. در واقع هرچه که مجلس تصویب کند و ابلاغ شود ما حتما اجرا خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت لایحه واگذاری تعیین نرخ دستمزد کارگران به مجلس گفت: لایحه واگذاری تعیین دستمزد در حوزه کارشناسی وزارتخانه در حال بررسی است، در بخش کارشناسی وزارتخانه است که بعد باید به دولت ارسال شود و در صورت تصویب در هیات دولت به مجلس ارسال خواهد شد.

مرتضوی در پاسخ به سوالی پیرامون برخی شنیده‌ها از تعدیل نیرو در شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: من گزارشی از تعدیل نیرو ندارم، شما اگر گزارشی دارید مکتوب به ما بدهید حتما بررسی می‌کنم و در جلسه آینده خدمت شما اعلام می‌کنم.

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعطیلی پنجشنبه‌ ها شامل کارگران هم می‌ شود ؟
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیئت وزیران رسید
  • آغاز برداشت ازگیل از باغ‌های خفر
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی
  • مبارزه با انواع بیماری و آفت در سطح دو میلیون و ۲۰۰هزار هکتار از مزارع کشور
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس
  • نشست مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به منظور ارتقای بخش کشاورزی مازندران
  • توجه ویژه وزارت جهاد کشاورزی برای تخصیص اعتبارات به خراسان شمالی