Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید عیدی گماری رئیس اداره محیط زیست اندیمشک گفت: طی گشت یگان محیط زیست در مناطق آزاد به منظور مقابله با شکار غیر مجاز، فردی متخلف با ادوات مربوط به زنده‌گیری پرندگان مشاهده و بازداشت شد.

وی افزود: این متخلف شکاردر محدوده‌ای موسوم به باغ دوبندار در بخش مرکزی اندیمشک مبادرت به زنده‌گیری پرندگان زینتی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیدی‌گماری عنوان کرد: ۱۶ عدد پرنده گنجشک و بلبل به همراه ادوات ویژه زنده‌گیری پرندگان از وی ضبط و ضمیمه پرونده اش شد که  برای سیر مراحل قضائی تحویل مرجع قضائی می‌شود.

انتهای پیام/م

دستگیری شکارچی متخلف در اندیمشک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در «خرامه» فارس

ایسنا/فارس رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرامه از کشف ۱۵ فرد سهره وحشی، یک رشته تور و ۳ قفس پرنده از متخلفان در مناطق تحت مدیریت این شهرستان خبر داد.

لیلا نبی‌زاده امروز، ۲۶ فروردین با تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه افزود: ماموران گشت و کنترل در منطقه، گردنه غنیمی به یک مورد تخلف صید غیرمجاز پرندگان برخورد کردند و این ادوات صید به دست آمد.

وی با بیان اینکه این موارد ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد، خواستار برخورد قاطع با متخلفان شد و افزود: در فصل زادآوری و تخم‌گذاری پرندگان باید بیش از پیش امنیت و ایمنی مناطق تحت مدیریت حفظ شود.

نبی‌زاده اظهار کرد: سلب آزادی یا گرفتن جان حیوانات و پرندگان وحشی از سوی خاطیان، زیبایی را از طبیعت گرفته و به این نعمت الهی لطمه وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه باید با طبیعت دوست و مهربان بود، اظهار کرد: افراد باید به محیط زیست اهمیت بیشتری قایل شوند و یقین بدانند که طبیعت با وجود انواع حیوانات و پرندگان زیبا و دیدنی است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرامه، برخورد قانونی با شکارچیان متخلف را امری لازم و ضروری دانست و گفت: افرادی که به‌طور غیرمجاز دست به شکار حیوانات و پرندگان می‌زنند در صورت مشاهده از سوی محیط بانان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کوچ پرندگان به تالاب کمجان
  • دستگیری ۸۷ متخلف زیست محیطی در استان قزوین
  • شناسایی و دستگیری شکارچی حرفه‌ای دنا
  • شناسایی متخلف سابقه دار شکار با همکاری سپاه و نیروی انتظامی
  • عکس یادگاری با لاشه در همدان، شکارچی متخلف را به دام قانون انداخت
  • مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
  • ‌کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در «خرامه» فارس
  • رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه قرق‌های شکار
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در ۵ شهر مازندران
  • دستگیری ۳۶۷ متخلف‌زیست محیطی در آذربایجان‌غربی