Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اصناف شهرستان آمل گفت:از سال گذشته پروانه کسب به قلیون سراها داده نشده است و ممنوع می باشد، همچنین مکان قهوه خانه ها باید در طبقه هم کف، بر روی خیابان و قابل دید باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به اینکه 60 اتحادیه در این شهرستان به ثبت رسیده شده است، اظهار کرد: 28 هزار مکان کسب وجود دارد که 19 هزار کسبه پروانه کسب دارند و 9 هزار بدون پروانه کسب فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بعد از ساری و بابل بیشترین حجم اصناف در آمل قرار دارد، خاطرنشان کرد:46 و نیم درصد تولیدات صنعت و 72 درصد صادرات استان و در سطح توزیع جایگاه خوبی در استان داریم.

رئیس اداره اصناف شهرستان آمل تصریح کرد: براساس اینکه در هر دوره خیابان های جدیدی احداث می شود، از این رو به مکان های کسب و همینطور پروانه کسب نیاز دارد.

وی مجموع بازرسی در سال گذشته را 12 هزار و 80 خواند و عنوان کرد: تعداد گزارش های مردمی 402، پرونده ارسالی به تعزیرات 525  و 3 هزار 417 آمار تعداد اخطار پروانه کسب است.

کرمی ادامه داد: در سال گذشته 3 هزار و 57 پروانه کسب صادر، تمدید ، تغییر مکان یافتند که از این تعداد 2 هزار و 200آمار تعداد صدور پروانه کسب است.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار پروانه کسب مربوط به توزیعی است، خاطرنشان کرد: 60 درصد توزیعی، 20 درصد خدماتی، 20درصد تولیدی بوده است.

رئیس اداره اصناف شهرستان آمل اظهار کرد: از سال گذشته پروانه کسب به قلیون سراها داده نشده است و ممنوع می باشد، همچنین مکان قهوه خانه ها باید در طبقه هم کف، بر روی خیابان و قابل دید باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان قزوین از پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در این استان به دلیل عدم رعایت قوانین نظام صنفی در ماه مبارک رمضان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمود شفیعی، اظهار داشت: 6 واحدهای صنفی برای فعالیت در ماه مبارک رمضان فاقد مجوز بودند که با شناسایی و پیگیری بازرسان اتاق اصناف پلمب شد.

وی اضافه کرد: 43 واحد صنفی دیگر نیز دارای مجوز فعالیت در ماه مبارک رمضان بودند، اما ضوابط صنفی مثل پوشاندن مغازه را رعایت نکردند که متصدیان آنها اخطار 24 ساعته دریافت کردند تا نواقص لازم را برطرف کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان قزوینف تاکید کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون تیم‌های ثابتی برای برخورد با متخلفان تدارک دیده شده تا بر فعالیت واحدهای صنفی مثل چلوکبابی‌ها، کباب پزی‌ها، صبحانه‌سراها، رستوران‌ها، قنادی‌ها، آبمیوه و بستنی فروشان، کافه‌ها و مراکز عرضه غذاهای گرم نظارت داشته باشند.

شفیعی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی تا پایان ماه مبارک رمضان، موضوع را به سامانه 124 گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلاری کالا از آذربایجان‌غربی به کشورهای خارجی
  • افزایش میزان اشتغال در بخش صنعت گناباد
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی متخلف
  • پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت
  • ۵ واحد متخلف بهداشتی در کاشان پلمب شد
  • فعالیت ۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام
  • ۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری