Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رویداد۲۴ به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدری افزود: سایر متقاضیان استفاده از خدمات دستگاه‌های تلفن همگانی فاقد کارت نیز می‌توانند از اول مرداد ماه ضمن به همراه داشتن کارت شناسایی به مراکز امور مشتریان استان‌های تهران و البرز، مراجعه و با پرداخت هزینه، نسبت به دریافت کارت جدید اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: باقی مانده اعتبار کارت‌های تلفن همگانی دارندگان کارت که تا پایان مردادماه ۹۸، به مراکز امور مشتریان مراجعه نمایند، به سامانه جدید منتقل شده و مشتریان می‌توانند از اعتبار منتقل شده برای برقراری تماس از طریق تلفن‌های همگانی استفاده نمایند.

مهندس سیدمجید صدری با بیان اینکه از اول شهریورماه سال جاری باقی مانده اعتبار این دسته از کارت‌ها غیر فعال می‌شود، خاطرنشان کرد: دارندگان کارت‌های تلفن همگانی، همچنان می‌توانند از طریق مراجعه به مراکز امور مشتریان بدون پرداخت هزینه، صرفا نسبت به فعال سازی کارت‌های موجود خود اقدام و پس از خرید اعتبار از دستگاه‌های تلفن همگانی بهره برداری نمایند.   منبع: پورتال شرکت مخابرات ایران خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مهندس صدری تلفن همگانی مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت سوخت‌ها شارژ شد؟

این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد، همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • باطل شدن سهمیه آبیاری از زبان کشاورزان نطنز
  • حمله موشکی ایران، رتبه اعتباری اسرائیل را کاهش داد
  • افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی
  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • کارت سوخت‌ ها شارژ شد
  • کارت سوخت‌ها شارژ شد؟
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • همکاری ازکی‌وام و بانی‌مد؛ تسهیل خرید اعتباری برای کاربران
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی