Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میثم میرزایی، سنتر تیم‌ ملی بسکتبال، درباره شرایط اردوهای تیم‌ملی پیش از حضور در مسابقات جهانی 2019 بسکتبال در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: نزدیک به 3 هفته است که تمرینات را شروع کردیم، خوشبختانه تمرینات خوب و البته پرفشاری را سپری می‌کنیم، در این مدت هم به مرز آمادگی لازم رسیدیم ولی قطعا در این زمان یک ماه و نیمی که فرصت داریم تلاش می‌کنیم آمادگی لازم را کسب کنیم تا حضور قدرتمندی را در مسابقات داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به بازی‌های تدارکاتی برنامه ریزی شده ادامه داد: خوشبختانه با توجه به تعامل خوبی که بین کادر فنی و فدراسیون وجود دارد دیدارهای تدارکاتی خوبی برای تیم برنامه ریزی شده و قرار است در سه تورنمنت با حضور کشورهای اروپایی شرکت کنیم.

میرزایی افزود: تیم‌های اروپایی سطح بالاتری در مقایسه با تیم‌های آسیایی دارند. قطعا بازی با این تیم‌ها و حضور در در چنین تورنمنت‌هایی تاثیرات مثبتی خواهد داشت و ما را در شرایطی مشابه شرایط مسابقات جهانی قرار خواهد داد.

سنتر تیم ملی درخصوص تیم‌های همگروه ایران در جام جهانی گفت: اسپانیا که قهرمان اروپاست، تونس قهرمان آفریقا و پورتوریکو نیز به عنوان تیمی از آمریکای‌جنوبی شرایط خوبی دارد. قطعا این تیم‌ها رقبای سرسختی برای ما خواهند بود. همه این تیم‌ها در NBA بازیکن دارند، بنابراین این طور نیست که دیدارهای راحتی داشته باشیم اما فارغ از نتیجه تلاش می‌کنیم بازی‌های خوب و در شان کشورمان را در چین به نمایش بگذاریم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی بسکتبال تیم ملی برنا خبرگزاری برنا میثم میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی ۴ تا ۹ اردیبهشت در شانگهای چین برگزار می‌شود و تیم ایران پس از حضور در این رقابت‌ها از چین به کره جنوبی می‌رود و اردویی ۲۰ روزه در آنجا برگزار می‌کند، سپس در مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی در کره جنوبی که از یک تا ۶ خردادماه خواهد بود، حضور پیدا می‌کند.

اسامی تیم مردان:
محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی، فائز محمدی

اسامی بانوان:
مبینا فلاح، یسنا پورماهانی، حوریه حاجی حسینی
سرمربی: سونگ چیل هونگ
مربی ریکرو: مهسا بدخشان
سرپرست: مهدی خالقی

کد خبر 6081919

دیگر خبرها

  • حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال
  • کافو: دنیله ده روسی می‌تواند سر الکس فرگوسن رم باشد
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید