Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:45:47 GMT

سالن های کوچک مانع کنسرت های بزرگ

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۰۱۷۵

سالن های کوچک مانع کنسرت های بزرگ

بسیاری از اساتید و شخصیت‌های برجسته و ملی موسیقی به همدان دعوت می‌شوند اما به دلیل گنجایش محدود سالن‌ها تمایلی به اجرای برنامه در این شهر ندارند.

به تازگی همدان میزبان تور موسیقی «شهر خاموش» به رهبری استاد کیهان کلهر بود که به دلیل کوچک بودن سالن ها همه علاقه مندان نتوانستند در این کنسرت شرکت کنند.

همین گنجایش کم سالن موجب افزایش قیمت بلیت کنسرت ها شده و مردم بیشترین ضرر و زیان را متحمل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس انجمن موسیقی همدان به این کمبودها صحه گذاشت و روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا توضیح داد: ما ادعا می کنیم که پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین هستیم اما از داشتن زیرساختهای هنری و فرهنگی اولیه هم بی نصیب مانده ایم.

بر اساس اطلاعات و آگاهی های علی آقامحمدی همدان کوچک‌ترین سالن‌های کشور را دارد، این درحالی است که میزبان دائمی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز هستیم و در همین سالن های کوچک صدها تئاتر خارجی و داخلی اجرا می شود که شایسته همدان نیست.

وی خواستار توجه مسؤلان استان و برطرف کردن این مشکل اساسی شد و خاطرنشان کرد: اگر شرایط سالن‌ها در حد مطلوب باشد، مخاطبان با هزینه‌های کمتری نهایت بهره و استفاده را از آثاری که اجرا می‌شود، می‌برند.

۷۵۲۷/‏۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد

به همت شرکت کتیبه شمس و همکاری انجمن موسیقی و انجمن نمایش استان یزد، دور همی صمیمانه‌ای با حضور پیشکسوتان عرصه موسیقی و هنرمندان هنر‌های نمایشی استان یزد در مکان برج آسمان برگزار شد.

در این آیین که با حضور سید عباس دهقان معاون هنری، سلمان برقی رئیس امور هنری، مهدیه امامی کارشناس حوزه نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید خالویی رئیس انجمن موسیقی و علی جاور رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان همراه بود در یک فضای صمیمی و گرم هنرمندان به گفتگو و بیان خاطره پرداخته و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری جشنواره‌ها، اجرا‌ها و پیشبرد فرهنگ و هنر استان به مسئولین اداره ارشاد و روسای انجمن‌های موسیقی و نمایش ارائه دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟