Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس آمار منتشر شده از اقتصاد کشور در زمستان سال گذشته، نرخ بیکاری جمعیت ١٠ ساله و بیشتر نسبت به فصل پاییز با ٠.٤ واحد رشد به ١٢.١ درصد رسیده است.محصول ناخالص داخلی به قیمت ثابت سال ١٣٩٠ به رقم ١٧١٦٧٠٣ میلیارد ریال رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ٨.٤ درصد کاهش داشته است.

شاخص قیمت کالا‌ها و خدمات مصرفی کل کشور (بر مبنای سال پایه ١٣٩٥) رقم ١٥٩.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

١ بوده است که درصد تغییرات ١٢ ماه منتهی به اسفند ١٣٩٧ نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم) ٢٦.٩ درصد بوده است.

متوسط قیمت فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی در شهر تهران با رشد ٨١.٧ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته به رقم ١٠٦٦٧٧ هزار ریال رسیده است.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران نیز با ١٤.٥درصد رشد نسبت به فصل گذشته به ١٧٨٦٥٩ واحد رسید و شاخص کل فرابورس ایران نیز با ٢٦.١ درصد رشد نسبت به فصل گذشته به ٢٢٥٨ واحد رسیده است.

همچنین کل واردات از گمرکات کشور به لحاظ وزنی ٢٧.٨ درصد و به لحاظ ارزش ٣٦.٢ درصد کاهش یافت و از نظر وزنی به رقم ٨١٧٥ هزار تن و به ارزش ٩٩٩٢ میلیون دلار نسبت به مدت مشابه قبل رسید.

در زمستان سال گذشته کل صادرات از گمرک جمهوری اسلامی ایران ٢٩٨٦٧ هزار تن و به ارزش ١٠٩٢٢ میلیون دلار بوده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل به لحاظ وزن ٣٠.٧ درصد و به لحاظ ارزش ٢٧.٤ درصد کاهش داشته است.

متوسط قیمت هر بشکه نفت خام سبد اوپک نیز ٦١.٨ دلار بوده است که نسبت به فصل پاییز ١١.٥ درصد کاهش داشته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت مسکن بازار مسکن وام مسکن تسهیلات مسکن مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ۵۰ درصدی مودیان از اظهارنامه های پیش فرض

۵۰ درصد مودیان مالیاتی اظهارنامه‌های پیش‌فرض زمستان ۱۴۰۲ را تکمیل کرده‌اند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  موحدی بکنظر،‌ سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ‏با عنایت به تعداد اظهارنامه‌های مالیات بر ارزش افزوده دوره‌های مشابه سال گذشته، حدود 50 درصد مؤدیان تا 27 فروردین 1403، نسبت به تکمیل و ارسال 164.556 اظهارنامه_پیش‌فرض دوره چهارم (زمستان) 1402 اقدام نموده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش‌ها از افزایش بهای نفت در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • قیمت دلار مبادله ای چند؟
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • نوسان سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • قیمت سکه افزایش یافت
  • استقبال ۵۰ درصدی مودیان از اظهارنامه های پیش فرض
  • حجم سد زاینده‌رود به ۳۶۸ میلیون متر مکعب رسید