Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:22:11 GMT

تصادف خونین در محور ایرانشهر به نیکشهر

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۰۴۷۶

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بر اثر برخورد یکدستگاه خودرو سواری پژو با تریلی در محور ایرانشهر به نیکشهر حد فاصل روستای رزی ۴ نفر کشته و ۳ نفر مجروح شدند.

به گزارش «تابناک»، محمودرضا ناصح امروز در گفت و گو با فارس در ایرانشهر، اظهار کرد: بر اثر برخورد یکدستگاه خودروی سواری پژو با تریلی در محور ایرانشهر به نیکشهر حد فاصل روستای رزی ۴ نفر کشته و ۳ نفر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: با اعلام خبر حادثه به مرکز اورژانس ۱۱۵ ایرانشهر بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس و تیم امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: متاسفانه ۴ نفر از سرنشینان پژو به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخته و ۳ نفر دیگر مجروح شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ایرانشهر منتقل شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ایرانشهر حادثه رانندگی تصادف تصادف با تریلی محمد رضا خاتمی سپهر ۱۱۰ وحید رهبانی جیسون رضائیان گام دوم برجام گاندو امانوئل مکرون سازمان فضایی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه خبر داد.

محمد جواد امیری گفت: بر اساس گزارش EOC دانشگاه، کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات پس از تریاژ تلفنی و کسب اطلاعات لازم، بلافاصله پایگاه اورژانس مهنه را به محل حادثه اعزام می‌کنند.

 به گزارش روابط عمومی  اورژانس تربت حیدریه وی ادامه داد: این حادثه در محور شادمهر به مهنه رخ داده که با توجه به آتش‌سوزی و مسدود شدن جاده برای ساعاتی، امدادگران هلال‌احمر و عوامل آتش‌نشانی نیز توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به محل فوریت فراخوان شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با تشریح وضعیت آسیب دیدگان اظهار کرد: این تصادف یک نفر آسیب دیده مَرد را به همراه داشته است که بعد از انجام اقدامات بالینی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) منتقل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید