Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@10:41:35 GMT

60 روز جهنمی برای مسی +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۰۶۷۷

60 روز جهنمی برای مسی +عکس

2 ماه اخیر برای لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا به بدترین شکل ممکن پیش رفته است.

به گزارش مشرق، وقتی لیونل مسی با دبل فوق العاده خود در دیدار رفت مقابل لیورپول زمینه ساز برتری 0-3 بارسلونا شد، کمتر کسی تردیدی در مورد ششمین توپ طلای او داشت اما از 17 می تا امروز، شرایط هرگز بر وفق مراد وی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: قهر مسی در مراسم اهدای مدال

لیورپول در بازی برگشت موفق به رقم زدن شبی فراموش نشدنی شده و با 4 گل باسلونا را مغلوب کرد تا شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان یک بار دیگر برای لیونل مسی و همبازیانش از بین برود؛ اتفاقی که مسی هرگز انتظارش را نداشت.

8 روز بعد و در تاریخ 25 می، بارسا این بار در فینال کوپا دل ری مقابل والنسیا شکست خورد و نتوانست همانند فصل قبل دو گانه خود را تکمیل کند؛ لیونل مسی اگرچه تک گل بارسلونا را به ثمر رساند اما در نهایت آنها مغلوب والنسیا شده و شانس قهرمانی مجدد در کوپا را از دست دادند.

لیونل مسی امیدوار بود با قهرمانی در کوپا آمه ریکا، دوباره شانس دریافت ششمین توپ طلای خود را زنده کند اما وی در این مسابقات تنها یک بار از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد و شکست برابر برزیل، پایان دوباره آرزوهای مسی برای کسب موفقیت در رده ملی بود.

اما در اتفاقی عجیب، لیونل مسی بعد از درگیری با گری مدل در دیدار مقابل شیلی از زمین اخراج شد و مصاحبه تند او بعد از این بازی، حواشی در مورد ستاره 31 ساله آرژانتینی را به شدت افزایش داد تا این دو ماه به بدترین شکل برای او پیش برود.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اینستکس درگیری های اسرائیل لیونل مسی فوتبال بارسلونا لالیگا تیم ملی آرژانتین کوپا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه می‌تواند بارسلونا را حذف کند

به گزارش "ورزش سه"، شکست هفته گذشته پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در چارچوب دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ، جنجال زیادی در فرانسه ایجاد کرده است.

بسیاری از رسانه‌ها از کیلیان امباپه بابت عملکرد ضعیفش انتقاد کرده‌اند و در سمت دیگر بسیاری لوئیز انریکه را مسئول شکست برابر بارسلونا در ورزشگاه پارک دو پرنس دانسته‌اند.

با این حال هنوز یک بازی باقی مانده. دور برگشت این هفته برگزار می‌شود و پاری سن ژرمن در ورزشگاه المپیک مقابل بارسلونا قرار خواهد گرفت.

لوئیس فرناندز امروز در مصاحبه‌ای به افرادی پیوست که معتقد هستند کیلیان امباپه کلید موفقیت پاری سن ژرمن در بازی برگشت و صعود به مرحله نیمه‌نهایی است.

او گفت:«کیلیان می‌تواند وضعیت را به سود پی‌اس‌جی تغییر دهد. چرا؟ چون او قبلا هم این کار را انجام داده است. او مطمئنا بسیار باانگیزه خواهد بود زیرا انتقادات زیادی شنیده است. او یک قهرمان است. قبلا موفق شده فرانسه را قهرمان جام جهانی کند، چرا با پاری سن ژرمن نتواند؟ او قبلا مقابل بارسلونا هم عملکرد خوبی داشته و دوباره هم می‌تواند این کار را انجام دهد.»

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم
  • گل زیبای لیونل مسی با پیراهن بارسلونا به منچستریونایتد (2019/4/16) / فیلم
  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم
  • دلیل اصلی جدایی لیونل مسی از بارسلونا چه بود؟
  • پایان 5 سال تلخِ بارسلونا در چمپیونز لیگ
  • امباپه می‌تواند بارسلونا را حذف کند
  • عملکرد دیدنی لیونل مسی در دیدار مقابل کانزاس سیتی / فیلم
  • سوپرگل لیونل مسی در دیدار مقابل کانزاس سیتی (کانزاس سیتی 1-2 اینتر میامی)
  • پاس گل لیونل مسی در دیدار مقابل کانزاس سیتی (کانزاس سیتی 1-1 اینتر میامی)
  • پلی به گذشته - پاس گل زیبای تیاگو موتا به ساموئل اتوئو مقابل فیورنتینا (کوپا ایتالیا - 2010/4/13) / فیلم