Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته با انتشار پیامی در حساب کاربری توئیتر خود رسانه‌ها را به انتشار گزارش‌های غلط و نادرست از شرایط عمومی مراکز بازداشت مهاجران که در امتداد دو مرز آمریکا و مکزیک برپا شده اند، متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این دو بخش ناظر وابسته به وزارت امنیت داخلی آمریکا، گزارشی از شرایط اسف‌بار مهاجران غیرقانونی در بازداشتگاه‌های مرزی این کشور منتشر کردند.

ترامپ در این پیام توئیتری نوشت: «رسانه‌های خبری جعلی به ویژه نیویورک تایمز منسوخ شده، گزارش‌های دروغ و اغراق آمیزی در مورد مراکز بازداشت مرزی می‌نویسند.»

وی در ادامه نوشت: «اول اینکه آن‌ها نباید به طور غیرقانونی وارد کشور ما شوند. این بر عهده ماست که به آن توجه داشته باشیم. ما نخست باید توجه خود را به شهروندان آمریکا متمرکز. گشت مرزی و دیگر نهاد‌های اجرای قانون کار خود را فوق العاده انجام داده اند. ما گفتیم یک بحران وجود دارد- رسانه‌های جعلی و دموکرات‌ها می‌گویند آن ساخته شده است.»

ترامپ افزود: «اکنون همه می‌دانند که حق با ماست، اما آن‌ها [دموکرات ها] همیشه این را می‌دانستند. آن‌ها ترسو هستند به همین دلیل قوانین پناهندگی را تغییر نخواهند داد.»

ناظران وابسته به وزارت امنیت داخلی اخیرا گزارش‌هایی از شرایط اسف بار مهاجران غیرقانونی در بازداشتگاه‌های مرزی ال پاسو در تگزاس و دره ریو گراند منتشر کرده اند. بر اساس این گزارش، بازداشتگاه ها بیش از اندازه شلوغ بوده و نه تنها امکانات لازم وجود ندارد بلکه بیش از حد کثیف هستند.

گروهی از وکلایی که از یک بازداشتگاه مرزی در کلینت تگزاس بازدید کرده بودند اظهارات مشابهی را در مورد شرایط ناگوار نگهداری از مهاجران غیرقانونی در این بازداشتگاه‌ها مطرح کرده اند.

با این حال، دولت ترامپ این گزارش‌ها و تصاویر از شرایط اسف بار مهاجران در بازداشتگاه‌های مرزی را رد کرده است.

گفته می‌شود از سپتامبر سال گذشته میلادی شمار افراد پناهجویی که تاکنون در بازداشتگاه‌های مرزی آمریکا جان باخته‌اند به ۱۲ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا بحران انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی مناطق مرزی لبنان را با بمب‌های فسفری هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع خبری در لبنان از حمله توپخانه‌ای و هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک‌های مرزی لبنان با بمب‌های ممنوعه فسفری خبر دادند.

پایگاه اینترنتی «نداء الوطن» لبنان در خبری بامداد پنجشنبه از سلسله حملات توپخانه‌ای و هوایی رژیم صهیونیستی با بمب‌های فسفری به مناطقی در حومه شهرک «الخیام» در جنوب لبنان خبر داد.

در عین حال، خبرنگار المیادین در خبری فوری اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی شش نوبت حمله هوایی و توپخانه‌ای شهرک الخیام در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

هنوز اطلاعاتی درباره میزان خسارات یا تلفات احتمالی منتشر نشده است.

ساعاتی پیش نیز، رزمندگان حزب الله سربازان ارتش رژیم صهیونیستی را که در حال عقب کشیدن دستگاه زرهی آسیب دیده در حمله دیشب بودند را در نزدیکی پایگاه المطله با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند که باعث کشته و زخمی شدن آنها گردید.

کد خبر 6081593

دیگر خبرها

  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رژیم صهیونیستی مناطق مرزی لبنان را با بمب‌های فسفری هدف قرار داد
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • کاخ‌ســــفید مأمن رادیکالیسم ویرانگر
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • گزارش تصویری | نشست خبری گزارش برنامه های نوروز و رمضان رسانه ملی
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • ادعای آمریکا درباره چگونگی پاسخ به ایران