Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در مراسم آیین معنوی بدرقه زائران خانه خدا با بیان اینکه ۵ دهه است که هواپیمایی جمهوری اسلامی وظیفه خادمی به جاج بیت‌الله حرام را دارد گفت: همه همکاران ما در این شرکت هواپیمایی تلاش می‌کنند که در ثواب اعمال این زائران شریک باشند و به عنوان یک تکلیف شرعی به این عملیات نگاه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: کارکنان این سازمان نگاه اعتقادی دارند به همین دلیل ما سعی می‌کنیم از تمامی امکانات خود در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در این مراسم استفاده کنیم تا عملیات حج به نحو احسن مدیریت شود.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) تصریح کرد: در سال‌های گذشته سایر شرکت‌های هواپیمایی و همچنین کشور‌های دیگر در اعزم حجاج کمک می‌کردند، اما امسال به دلایل خاصی عملیات انتقال حجاج تنها به شرکت هواپیمایی ایران ایر واگذار شده و ما سعی خواهیم کرد این عملیات را به نحو احسن انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: ایمنی و امنیت؛ دو مسئولیت اساسی در پرواز حجاج است

دهقانی زنگه با اشاره به اینکه هم اکنون در شرایط جنگ اقتصادی هستیم گفت: صنعت هوانوردی کشور به دلیل تحریم ناجوانمردانه با محدودیت بسیار زیادی روبرو شده و امسال اولین سالی است که هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هم زمان با تحریم‌ها عملیات حج را انجام می‌دهد.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) بیان کرد: در آبان ماه سال ۹۷ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا تحریم شد، اما ما با کمک به تمامی همکاران در این شرکت به صورت ۲۴ ساعته در خدمت زائران خانه خدا خواهیم بود.

وی افزود: کارکنان این شرکت به عنوان خادم و هواپیما‌های ما به عنوان مرکب در اختیار حاجی‌ها قرار می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با اشاره به اینکه به دلیل تحریم‌هایی که از سوی استکبار جهانی انجام شده شرکت هواپیمایی ایران ایر با محدودیت ناوگان روبرو است گفت: در گذشته سایر کشور‌ها و همچنین شرکت‌های هواپیمایی داخلی امکانات خود را در اختیار ما می‌گذاشتند، اما امسال ما سعی کرده‌ایم تمامی هواپیما‌های پهن پیکر خود را فعال کنیم و در اختیار حجاج قرار دهیم البته در این زمینه باید سایر دستگاه‌ها هم با ما همکاری کنند.

دهقانی زنگه با بیان اینکه در عملیات انتقال حجاج شرکت هواپیمایی ایران ایر به دنبال سودآوری نیست گفت: نگاه ما به این سفر اعتقادی است به همین دلیل انتظار داریم دستگاه‌های دیگر هم در این بخش به ما کمک کنند.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با بیان اینکه انتقال حجاج را یک پروژه ملی می‌دانیم گفت: در این پروژه دو رسالت عمده را برای عملیات حج قائل هستیم که ۱- پرواز ایمنی ۲- پرواز به موقع است که برای تحقق آن تمامی ظرفیت‌های خود را به کار خواهیم گرفت البته در این زمینه جلسات بسیار مفصلی را جهت هماهنگی با سایر دستگاه‌ها برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: با توجه به زمان عملیات انتقال حجاج و همچنین گرمای هوا امکان تأخیر در پرواز حجاج است، اما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا از هرگونه تأخیراتی احتمالی جلوگیری کنیم.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) تأکید کرد: زائران و همچنین همراهان حجاج می‌توانند تمامی اطلاعات مربوط به حجاج را از طریق تماس‌های تلفنی با شرکت هواپیمایی ایران ایر و همچنین مراجعه به سایت‌های IRANAIR.IR کسب کنند.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت

تین نیوز

 مدیر فرودگاه شهدای اراک از افزایش تعداد پرواز از فرودگاه اراک به مقصد عسلویه خبر داد و بیان کرد: پرواز مسیر عسلویه اراک عسلویه از یکم اردیبهشت در فرودگاه اراک با شرکت هواپیمایی پارس ایر برقرار شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهدای اراک، محمد طاهری از افزایش تعداد پرواز از فرودگاه اراک به مقصد عسلویه خبر داد و گفت: پرواز مسیر عسلویه اراک عسلویه از تاریخ یکم اردیبهشت در فرودگاه اراک با شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام شد.

طاهری با اشاره به اینکه پرواز مسیر عسلویه توسط شرکت هواپیمایی آساجت در روزهای یکشنبه هر هفته و به صورت برنامه ای در حال انجام است، گفت: پرواز مسیر عسلویه همواره مورد توجه بخش صنعت استان است و متقاضیان قابل توجهی دارد، در سال های قبل نیز توسط برخی شرکت های هواپیمایی به دلیل محدودیت های عملیاتی این شرکت ها، تنها با یک پرواز در فرودگاه اراک انجام می گرفت و از این پس شرکت هواپیمایی پارس ایر اقدام به برقراری پرواز در این مسیر نموده است که بصورت برنامه ای در آمار پروازهای هفتگی این فرودگاه قرار می گیرد.

وی ادامه داد: انشاءالله با پیگیری های به عمل آمده پرواز در این مسیر با توجه به استقبال و درخواست های مردمی افزایش خواهد داشت.

مدیر فرودگاه اراک ضمن اعلام در دستور کار قرارداشتن افزایش پروازهای مستقیم از فرودگاه شهدای اراک اعلام نمودند، در مسیرهای دیگر پروازی با توجه به ظرفیت های موجود و درخواست های مکرر همشهریان پیگیر برقراری پرواز برای همشهریان گرامی هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • حمله ایذایی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ به دنبال سلاح هسته ای نیستیم/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود و نه ایران
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره به عربستان پس از ۹ سال
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند/ آغاز اعزام به حج تمتع 24 اردیبهشت 1403 + عکس ها