Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال برزیل با شکست پرو قهرمان کوپا آمریکا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شامگاه یکشنبه(۱۶ تیرماه) و از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه طلایی پوشان برزیلی برای تعیین قهرمان مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی مقابل تیم شگفتی ساز این دوره از مسابقات قرار گرفتند، سکان دار پرو "ریکاردو گاره‌کا" بود و در آن سمت "آدنور لئوناردو باکی" ملقب به تیته هدایت برزیل را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها ۱۵ دقیقه از شروع بازی گذشته بود که "اورتون" مهاجم جوان طلایی پوشان برزیلی گل اول را وارد دروازه پرویی‌ها کرد اما تیم شگفتی ساز این مسابقات در دقیقه ۴۴ با گل مهاجم کهنه‌کار خودش یعنی "پائولو گریرو" بازی را به تساوی کشاند که لحظاتی بعد "گابریل ژسوس" گل دوم را هم وارد دروازه حریف کرد تا سلسائو دو بر یک پیش بیوفتد.

در ادامه شاگردان ریکاردو گاره‌کا هر چه تلاش کردند به در بسته زدند و مقابل تیم پر مهره تیته نتوانستند کار خاصی از پیش ببرند و با وجود اینکه گابریل ژسوس از دقیقه ۷۰ به علت دریافت کارت قرمز از توبار داور شیلیایی، اخراج شده بود، نتوانستند بار دیگر بازی را به تساوی بکشانند و به شگفتی سازی خود ادامه دهند.

تیته با تعویض‌های به موقع روند بازی را عوض کرد، او با اضافه کردن "ریچالسون د آندراده" به جای "بابی فیرمینو" باعث شد تا او گل سوم را برای طلایی پوشان به ثمر برساند و حکم قهرمانی سلسائو در خانه امضا شود.

با وجود شکست سه بر یک اما چیزی از ارزش‌های تیم شگفتی ساز و بلند پرواز پرو کم نشد چرا که آن‌ها پس ۴۴ سال با هدایت گاره‌کا اولین فینال خود در عرصه ملی و سطح بین‌المللی را تجربه می‌کردند و برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها از سد تیم‌های نامداری همچون اروگوئه و شیلی عبور کرده بودند.

این قهرمانی برای برزیل درحالی به دست آمد که آخرین قهرمانی آن‌ها در جام ملت‌های آمریکای جنوبی به سال ۲۰۰۷ برمی‌گشت و با توجه به ناکامی در کسب عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ با وجود میزبانی، آن‌ها به دنبال قهرمانی در کوپا بودند.

 لیونل مسی از نحوه قهرمانی برزیلی‌ها گلایه کرده است؛ کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از کسب عنوان سومی جام و اخراج توسط داور مصاحبه تندی انجام داد و معتقد بود که علیه آرژانتین و سایر تیم‌ها ناداوری عجیبی صورت گرفته است و همه چیز برای قهرمانی برزیل میزبان در خاک سرزمین قهوه آماده شده بود.

البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که سلسائو با جوان گرایی ترکیب خود و عدم استفاده از نیمار مصدوم و مارسلو تکنیکی که هر دو وزنه مهم تیم تیته بودند در کنار چرخش داوری به سمت خود و اندکی خوش شانسی توانست به ناکامی جام جهانی ۲۰۱۴ پایان دهد و جام ملت‌های آمریکای جنوبی را در ماراکانا جلوی چشمان هواداران خودی بالای سر ببرد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: برزیل جام قهرمانی کوپا آمه ریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد. 

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است.

 مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز هست و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!