Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفر شاملی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: عیسی آل کثیر مهاجم فصل گذشته پیکان تهران در لیست خرید دراگان اسکوچیچ سرمربی نفت آبادان قرار داشت که صبح امروز این بازیکن جذب شد.

وی افزود: آل کثیر امروز با حضور در دفتر باشگاه صنعت نفت آبادان با مدیر عامل باشگاه مذاکره کرد و پس از توافق قرارداد وی امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تمرین تیم صنعت نفت آبادان بزودی با حضور بازیکنان جدید برای حضور پرقدرت نسبت به فصل گذشته آغاز خواهد شد.

پیش از این عبدالله ناصری از تیم سایپای تهران، محمد اهل شاخه از تیم ماشین سازی تبریز و مهدی حنفی از خونه به خونه بابل به تیم صنعت نفت آبادان پیوستند.

۷۱۰۴/‏۶۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خوزستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز خوشبختی آبادان: گل اول را بزن، به هر قیمتی!

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت با 13 امتیاز در قعر جدول لیگ قرار دارد اما یک نکته بسیار جالب درباره این تیم وجود دارد و آن هم «تفاوت زدن گل اول و خوردن گل اول» در نتیجه پایانی بازی‌های آبادانی‌هاست. 

«صنعت نفت هر وقت گل اول را بزند، نمی‌بازد!» برزیلی‌های ایران، این فصل در 4 بازی گل اول را زده‌اند که حاصل کار 2 برد، 2 مساوی و کسب 8 امتیاز بوده است. 
«صنعت نفت هر وقت گل اول را بخورد، نمی‌برد!» این تیم در 16 بازی گل اول را دریافت کرده که نتیجه نهایی، 12 شکست، 4 مساوی و فقط 4 امتیاز بوده است. 

نفتی‌ها در 9 بازی باقی‌مانده، 9 فینال پیش رو دارند که همچنان جایگاه خود را در لیگ حفظ کنند. طبعاً زدن گل اول می‌تواند کار دشوار این تیم برای بقا در لیگ را ساده‌تر کند.

دیگر خبرها

  • پیوستن مدافع جدید به تیم صنعت نفت آبادان
  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال
  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال/ سال کم فروغ مهاجمان ایرانی
  • راز خوشبختی آبادان: گل اول را بزن، به هر قیمتی!
  • مدافع ملوان به صنعت نفت آبادان پیوست
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها